La cita prèvia amb l’OAC permet rebre una atenció preferent

Dimecres, 8 de novembre de 2023 a les 00:00

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) engega una campanya per recordar que demanar cita prèvia permet evitar fer cues i ser atès de forma preferent a l’hora de realitzar tràmits presencials

La cita prèvia permet evitar fer cues d’espera en la tramitació presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament. Demanar cita prèvia ha deixat de ser un requisit per ser atès i es converteix en voluntària per a les persones usuàries de l’OAC. Tot i això, el fet de demanar-la permet ser atès de forma preferent respecte a les persones que acudeixen a l’Ajuntament sense haver-la sol·licitat.

La campanya que ha engegat l’OAC té com a objectiu recordar els canals pels quals es pot demanar la cita prèvia i els horaris de funcionament de l’oficina. L’atenció personalitzada a l’Ajuntament està disponible de dilluns a divendres de 8 a 14 h i de 15 a 19 h. La sol·licitud de cita prèvia es pot fer per telèfon al 93 865 14 40 o a través de la web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/citaprevia

El servei OAC 360 també per a entitats i empreses

L’OAC 360 és el servei d’ajut i assistència a la tramitació electrònica que ofereix l’Ajuntament a la ciutadania. Però aquest servei també està disponible per a persones jurídiques i entitats que hagin de fer tràmits amb l’Ajuntament. La informació del servei està disponible al web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/oac360

El servei tècnic de l’OAC 360 dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia o sol·licitar una subvenció. També ajuda a resoldre incidències que es puguin produir durant la tramitació electrònica. De fet, s’ofereix també assistència immediata amb l'opció, fins i tot, d'una connexió remota a l’equip en qüestió.

El servei està disponible per canals diferents:

Darrera actualització: 08.11.2023 | 13:42