Oficina d'Atenció Ciutadana


L'Oficina d'Atenció Ciutadana, através dels canals presencial, telefònic o telemàtic, centralitza la relació de l'Ajuntament amb la ciutadania oferint els serveis següents:

  • Registre general d'entrada de documents i finestreta única.
  • Informació general sobre qualsevol tràmit d'atenció ciutadana, servei o activitat municipal.
  • Tràmits relatius al Padró d'habitants: empadronaments, volants, certificats.
  • Gestió dels tràmits relatius al cementiri municipal.
  • Gestió per a la recollida de voluminosos.
  • Expedició de carnets de jubilat.

A qui es dirigeix? 

A tota la ciutadania.

Contacte

  • Adreça: Plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
  • Telèfon: 93 8655656
  • Fax: 93 8655657
  • Horari d'atenció a la ciutadania i registre general d'entrada de documents: De dilluns a divendres, de 8.00 h a 14.00 h / Dimarts de 15 a 20 h / Dijous de 16:30 a 18 h (excepte els mesos de juliol, agost i setembre) / Dissabtes de 10 a 14 h.
  • Correu electrònic: caldes@caldesdemontbui.cat

Tràmits

Cost

Sense cost.

Àrea responsable

Serveis Generals

Regidories responsables

Regidoria de Govern Obert

Darrera actualització: 03.08.2018 | 15:27