Servei d'Informació al Consumidor

Conjunt de serveis que gestiona l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, gestionada amb la col·laboració de Cooperativa 70

Web de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Dimarts, dimecres i dijous de 9 a 14 h i dimecres de 17 a 19h.

 

Aquest servei té per objectiu ajudar a les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets a través de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en matèria de consum. És un servei d'atenció directa i gratuïta a través del qual tota la ciutadania pot sol·licitar informació sobre els problemes que puguin afectar-la com a consumidora. L'OMIC de Caldes de Montbui forma part de la Xarxa Local de Consum (XLC) impulsada per la Diputació de Barcelona.

Serveis que ofereix:

  • Atenció personalitzada de consultes
  • Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions en matèria de consum
  • Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
  • Campanyes d'informació i orientació als consumidors
  • Documentació tècnica
  • Arxiu legislatiu i normatiu
  • Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
  • Formació i informació en temes de consum

Preguntes més freqüents

  • Vaig fer una compra en un establiment d'un producte que ha sortit defectuós, què puc fer?
  • Des del servei d'Informació al consumidor podem tramitar la seva queixa per buscar la solució al seu problema. Per això cal que passi pel servei i ens faciliti les dades de l'establiment, faci una explicació dels fets i aporti documentació que acrediti el fet (tiquet de compra, garantia...).
  • He contractat un servei i al final han incomplert amb tot el que vam acordar, puc fer alguna cosa?
  • Des del servei d'Informació al consumidor també podem tramitar la seva queixa per buscar la millor solució. Recordi que sempre ha d'aportar documentació que acrediti la contractació d'aquest servei.
 
 
Darrera actualització: 27.10.2016 | 20:13