Arxiu municipal
L'Arxiu Municipal és un servei de l'Ajuntament que s'encarrega de la gestió, tractament i custòdia de la documentació generada per part de l'Ajuntament de Caldes de Montbui en l'exercici de les seves activitats. Alhora facilita a la ciutadania la consulta i la reproducció de la documentació custodiada, així com la protecció i difusió del patrimoni documental.
L'Arxiu Municipal està format per l'Arxiu Administratiu, on s'hi ubica la documentació generada per l'Ajuntament als darrers 30 anys, i l'Arxiu Històric, on podem trobar la resta de documentació municipal (s. X-1987) i les donacions de fons documentals fetes a l'Ajuntament.
A qui es dirigeix?
A tota la ciutadania.
Contacte
Arxiu Administratiu
- Adreça: Plaça de la Font del Lleó,11, Caldes de Montbui
- Telèfon: 93 865 56 56
- Horaris: Dilluns i dimarts, de 9.00 h a 13.00 h / Dijous i divendres, de 10.00 h a 14.00 h
- Correu electrònic: arxiu@caldesdemontbui.cat
Arxiu Històric
- Adreça: Carrer Santa Teresa 3-5 (edifici de la Biblioteca Municipal -1), Caldes de Montbui
- Telèfon: 93 862 67 56
- Horaris: Dimecres, de 10.00 h a 13.00 h / Dijous, de 15.45 h a 19.45 h
- Correu electrònic: arxiu@caldesdemontbui.cat
Tràmits
- Consulta de documentació a l'Arxiu Municipal.
- Sol·licitud de reproducció de documents subjectes a llei de propietat intel·lectual.
Cost
La reproducció de documentació comporta un cost. Accedeix a la Taxa per expedició de documents administratius.
Àrea responsable
Serveis Generals. Arxiu Municipal.
Regidories responsables
Regidoria de Govern Obert i Regidoria de Cultura i Patrimoni.