L’Ajuntament organitza els següents cursos de formació ocupacional: operador/a de carretons elevadors; manipulador d’aliments i Aula Oberta 2.01. Més informació al Servei d’Ocupació: tel. 931151074- pfo@caldesdemontbui.cat
El Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, organitza la següent oferta formativa per als mesos de juliol:
Prepara’t! Operador/a de carretons elevadors.(5 h teòriques + 8 h pràctiques)Formació adreçada a obtenir la titulació per conduir carretons elevadors, i poder adquirir els coneixements de riscos laborals necessaris per treballar com a operador/a de carretó amb seguretat. Aquesta formació t'ajudarà a millorar la teva inserció al món laboral.Dates previstes: l’11 de juliol formació teòrica, 12 ó 13 de juliol les pràctiques.Inscripcions a partir del dia 6 de juliol a Les Cases dels Mestres.
Manipulador d’aliments(12 h)Formació adreçada per obtenir els coneixements sobre la higiene alimentària i la prevenció de malalties i riscos per a la salut, segons la normativa reguladora, i adquirir la certificació requerida al món laboral.Dates previstes: 12, 13 i 14 de juliol formació de 9.00 h a 13.00Inscripcions a partir del dia 7 de juliol a Les Cases dels Mestres.
Les persones interessades poden formalitzar les inscripcions a les Cases dels Mestres, al Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, situat al despatx 2.3 de l’Espai de Les Cases dels Mestres, de dilluns a divendres, de 10 h a 14 h. També podeu contactar trucant al número de telèfon 93 115 10 74 o bé adreçant un correu electrònic a pfo@caldesdemontbui.cat
A més, el Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Caldes de Montbui ofereix el servei Aula Oberta 2.0, per realitzar tràmits de feina Online.
Tots els dimarts de 12 h a 14 h (excepte els mesos de juliol, agost i setembre), al Club de Feina, totes les persones inscrites a la Borsa de Treball tenen accés lliure a aquest servei que ofereix suport tècnic per fer els tràmits imprescindibles per a la cerca de feina (certificats SOC, certificats SEPE, cita prèvia...) i altres gestions per Internet.