La Biblioteca Municipal de Caldes organitza, el 14 de novembre, el taller familiar “Crea la teva joguina en 3D!” La Qpertinteca. L’activitat es farà en dos grups: de 18 h a 18.55 h i de 19 h a 19.55 h. Inscripció prèvia a l’Àrea Infantil de la Biblioteca: 93 862 67 56 -b.caldesm@diba.cat
Amb motiu del seu XVII Aniversari,la Biblioteca Municipal de Caldes de Montbui organitza el taller “Crea la teva joguina en 3D!” La Qpertinteca.
Perfecte combinació entre noves tecnologies i activitat tradicional que permetrà als participants deixar volar la seva imaginació i dissenyar les seves pròpies joguines en 3D. No es tracta d’un taller d’impressió 3D.
L’activitat que tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Biblioteca, s’organitza en dos grups:Grup 1: de 18 h a 18.55 hGrup 2: de 19 h a 19.55 h
El taller s’adreça a nens i nenes de 5 a 11 anys, que han d’anar acompanyats d’un adult, el qual haurà de participar activament durant la realització del taller. Les places són limitades i cal inscripció prèvia a l’Àrea Infantil de la Biblioteca.
Biblioteca de Caldes de Montbuic/ de Santa Teresa, 3-593 862 67 56b.caldesm@diba.cathttp://bibliotecavirtual.diba.cat