Accediu-hi trucant al T.93 8651440, per correu electrònic a oac360@caldesdemontbui.cat o omplint el formulari que trobareu aquí
L’OAC 360 és el servei d’ajut i assistència a la tramitació electrònica que ofereix l’Ajuntament a la ciutadania. Però aquest servei també està disponible per a persones jurídiques i entitats que hagin de fer tràmits amb l’Ajuntament. La informació del servei està disponible al web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/oac360
El servei tècnic de l’OAC 360 dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia o sol·licitar una subvenció. També ajuda a resoldre incidències que es puguin produir durant la tramitació electrònica. De fet, s’ofereix també assistència immediata amb l'opció, fins i tot, d'una connexió remota a l’equip en qüestió.
Com accedir al servei OAC36º: www.caldesdemontbui.cat/oac360
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.
Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.
Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada.
Cita prèvia
La cita prèvia permet evitar fer cues d’espera en la tramitació presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament. Demanar cita prèvia ha deixat de ser un requisit per ser atès i es converteix en voluntària per a les persones usuàries de l’OAC. Tot i això, el fet de demanar-la permet ser atès de forma preferent respecte a les persones que acudeixen a l’Ajuntament sense haver-la sol·licitat. La sol·licitud de cita prèvia es pot fer per telèfon al 93 865 14 40 o a través de la web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/citaprevia
L’atenció personalitzada a l’Ajuntament està disponible de dilluns a divendres de 8 a 14 h i de 15 a 19 h.