Del 3 al 27 de setembre és obert el termini de sol·licitud d’ajuts escolars municipals per al curs escolar 2024/2025. Demaneu cita prèvia per lliurar-les
El Ple de l’Ajuntament, en la sessió del mes de juny, va aprovar les bases reguladores per a l’atorgament d’ajuts escolars municipals a l’alumnat calderí amb necessitats educatives específiques pel curs 2024/2025. La Junta de Govern Local, en data 16 de juliol de 2024, va aprovar la convocatòria d’aquests ajuts econòmics per aquest any 2024 fixant el termini per a la presentació de les sol·licituds que serà del 3 al 27 de setembre, ambdós inclosos.
Les persones beneficiàries poden ser els/les alumnes empadronats/es a Caldes de Montbui i matriculats/des a centres públics o en centre privats concertats d’educació infantil, primària i secundària, que reuneixin els requisits exigits a les bases.
La sol·licitud s’ha de presentar al Departament d’Atenció Social de l’Ajuntament de Caldes de Montbui per tal de revisar la documentació requerida. Recordeu que cal demanar cita prèvia trucant al número de telèfon 93 865 56 56 o a través de l’enllaç al web seleccionant en el desplegable de l’oficina d’atenció «Serveis Socials» i en el del tràmit que voleu fer «Ajuts escolars municipals pel curs 2024/25»
Posteriorment la documentació caldrà lliurar-la a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament per registrar-la.
Més informació dels requisits, documentació i model de sol·licitud, en els documents adjunts.
Departament d’Atenció Social de l’Ajuntament
93 865 54 20
bsocial@caldesdemontbui.cat