Davant l’activació d’episodi ambiental per alta contaminació de l’aire pel contaminant PM10, seguiu les recomanacions que l’Ajuntament ha publicat a www.caldesdemontbui.cat.
Des del Servei de Vigilància i Control de l'Aire de la Direcció General de Qualitat informen que, atenent al nivell de partícules (PM10) enregistrats per la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica (XVPCA), a causa de la presència d'una intrusió de pols africana des del dia 20 d'abril, i la previsió dels models de dispersió de contaminants per al dia d'avui, es declarat episodi ambiental per alta contaminació de l'aire pel contaminant PM10.
En aquest cas, es fa a la població les següents recomanacions:
D’altra banda, l’Ajuntament se suma i se’n fa ressò de les següents mesures referents a actuacions i obres a la via pública:
Intensificar la neteja dels camions, maquinària i vehicles, especialment les rodes.