L’Ajuntament de Caldes de Montbui informa que l’horari del servei d’assistència OAC 360º els dies 24 i 31 de desembre serà de 8 h a 15 h
L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.
El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).
Com accedir al servei OAC36º: www.caldesdemontbui.cat/oac360
• Telèfon 93 865 14 40
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius i vigílies). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.
• oac360@caldesdemontbui.cat
Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.
• “Truca’m”
Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada.