L’Ajuntament organitza, els dies 29 de gener i 5 de febrer, de 18.30 h a 20.30 h, a les Cases dels Mestres, una nova formació adreçada a les entitats: Curs “Elaboració de projecte: disseny, continguts i redacció”. Inscripció gratuïta: participacio@caldesdemontbui.cat; T. 93 862 70 24
El Pla de formació per a entitats i voluntariat 2020 de l’Ajuntament de Caldes de Montbui posa a disposició de les entitats sense ànim de lucre, la següent activitat:
Curs “Elaboració de projectes: disseny, continguts i redacció”
Dies: 29 de gener i 5 de febrer de 2020
Horari: de 18,30 h a 20,30 h
Lloc: Les Cases dels Mestres. Aula taller. (2a planta)
Persones destinatàries: Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre i, especialment, a les que tenen previst demanar subvencions.
Objectiu: conèixer l'estructura general d'un projecte, a elaborar objectius mesurables i millorar la redacció dels nostres projectes. Es proposa una metodologia formativa essencialment participativa i de coaprenentatge; de coneixement mutu, facilitant espais i dinàmiques per compartir experiències i pràctiques.
Continguts:
• El Projecte. Conceptes bàsics:
definició de projecte i característiques, tècniques de diagnòstic, aplicacions que ens
poden ajudar, proposta de guió per a la redacció de projectes, Subvencions públiques:
guió i criteris de valoració
• El contingut del projecte:
descripció general, justificació del projecte, marc de referència, destinataris, ubicació
del projecte, objectius (com redactar-los, la relació objectius – activitats – avaluació),
activitats, cronograma, organització, funcionament i metodologia del projecte, pla de
difusió, recursos humans i materials, pressupost i l'avaluació del projecte
Professorat: La formació anirà a càrrec de Fundació catalana de l’Esplai
Inscripció: envieu un correu a participacio@caldesdemontbui.cat indicant nom i cognoms, mòbil, correu i entitat a la qual es pertany.
Aquesta oferta formativa està subvencionada per la Diputació de Barcelona a través del catàleg de recursos.