Es fa públic que, en data 17 de juliol de 2019, per Decret d'Alcaldia número 1064/2019 s'han aprovat les bases reguladores i la convocatòria del procés selectiu de dotze empleats/ades, corresponent al Programa Complementari de Foment de l'Ocupabilitat 2019-2020, de la Diputació de Barcelona, en el marc del Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019".
El termini de presentació de sol·licituds serà del 23 de juliol del 2019 a l'1 d'agost de 2019, ambdós inclosos. Cal omplir la sol·licitud específica per aquest procés i presentar-la juntament amb tota la documentació en alguna de les formes següents: online mitjançant el tràmit de sol·licitud general en el web corporatiu, presencialment al Registre General de l'Ajuntament (OAC) o a les oficines de Correus.
Seguidament, podeu consultar tota la documentació actualitzada:
Bases reguladores
Sol.licitud per prendre part al procés selectiu
Llista admesos/es i exclosos/es
Llista definitiva admesos/es i exclosos/es
Acta constitució (aux administratius/ves)
Acta resultat prova escrita i valoració situacions amb data entrevista i català (aux. administratius/ves)
Acta resultat final auxiliars administratius/ves Pla d'Ocupació
Acta constitució (aux. informàtic)
Acta resultat final (aux. informàtic)
Acta constitució (aux. esports)
Acta resultat prova escrita i valoració situacions amb data prova de català (aux. esports)
Acta resultat final (aux. esports)