«Em toques?» és el lema amb el qual Caldes de Montbui promociona el seu fet termal entre un total de 50.000 usuaris de les línies regulars i de proximitat de Sagalés
La campanya de promoció de Caldes de Montbui consistent en inserir el missatge «Em toques?» als horaris de butxaca de les línies regulars de Sagalés ha començat aquest gener. Actualment ja hi ha tres línies que promocionen el destí termal entre els seus usuaris: Sabadell - Santa Perpètua – Mollet - Sant Fost – Badalona; Mollet - La Llagosta – Montcada – Barcelona i Granollers - Barcelona.
De manera immediata es posarà en marxa també a la línia Bigues – Santa Eulàlia - Lliça d'Amunt - Lliça de Vall - Parets – Mollet – Barcelona i, finalment, s'activarà a la línia de Vic a Barcelona.
S'imprimeixen 5.000 horaris per línia en aquests moments i es fa una segona tongada d'impressions més endavant. En total, durant l'any Sagalés distribuirà 50.000 horaris entre els seus usuaris l'any 2016.
Inserir la campanya «Em toques?» als horaris de butxaca de Sagalés és una de les propostes de la Taula de Turisme que convoca l'Ajuntament de Caldes de Montbui, amb agents del sector. L'any passat, aquest organisme va decidir què fer amb els 15.000€ de pressupost participatiu que l'ens local va posar a disposició del sector.