El resultat de les preinscripcions confirma sol·licituds suficients com per mantenir les línies de P3 existents a les quatre escoles de primària del municipi
Les escoles de Caldes de Montbui han rebut 191 sol·licituds per al curs de P3, xifra que supera totes les expectatives atès que el cens municipal d'infants nascuts l'any 2012 és de 169.
Aquest volum de demanda del primer curs d'educació infantil implica que Caldes ha rebut sol·licituds de fora del municipi i que es podran mantenir 8 línies de P3 que s'ofereixen actualment a les quatre escoles locals.
En total s'oferien 200 places: 75 l'Escola Pia (78 sol·licituds), 50 El Farell (38 sol·licituds), 50 l'Escola Montbui (37 sol·licituds) i 25 El Calderí (38 sol·licituds).
Aquestes mateixes xifres fan preveure que les escoles començaran el cursos de P3 amb ràtios d'entre 22 i 25 alumnes per aula, tot i que la distribució definitiva es confirmarà un cop es defineixen les segones i les terceres opcions de les famílies que no accedeixin a la seva primera opció.
D'altra banda, pel que fa a primer d'ESO, s'han rebut 137 sol·licituds per a les 161 places oferides entre els tres centres: l'Institut Manolo Hugué (oferia 76 places i ha rebut 67 sol·licituds), el nou Institut de Caldes de Montbui (60 places i ha rebut 46 sol·licituds) i l'Escola Pia (oferia 15 places i ha rebut 25 sol·licituds).
En total s'han rebut 400 sol·licituds: 191 per P3, 138 per primer d'ESO, i 71 per a la resta per altres cursos.
Cal tenir en compte que les dades seran provisionals fins el 27 de març, dia en el qual es publicaran les llistes amb barem.
L'OMEL'Oficina Municipal d'Escolarització ha assumit enguany les preinscripcions de les famílies interessades en el nou Institut de Caldes de Montbui, atès que el centre es troba en construcció. En total, l'OME ha recollit 72 sol·licituds (que representen el 18 % del total de preinscripcions fetes al municipi), de les quals 46 eren per al nou centre.
Trobareu tota la informació sobre el calendari de preinscripció i matrícula dins l'àmbit Educació i formació.