Acords del Ple Extraordinari del 25 de juny de 2015. Ple de Cartipàs

Dijous, 25 de juny de 2015

Dijous 25 de juny ha tingut lloc el Ple de Cartipàs, després del qual queda formalment constituïda l'organització de l'Ajuntament de Caldes de Montbui i les funcions que assumeixen els càrrecs electes del mandat 2015/2019. 


Ordre del dia

1. Aprovar l’esborrany de l’acta de la sessió extraordinària anterior de data 13 de juny de 2015 (Ple de constitució de l’Ajuntament).

2. Crear i tenir per constituïts els grups municipals i designar llurs portaveus.

3. Crear la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

4. Crear la Comissió Informativa de les matèries de competència de ple.

5. Crear la Comissió Especial de Comptes.

6. Crear les Comissions Informativa del ple en funcions de Junta General de les societats municipals (GMSSA i CALDES HABITATGE, SL).

7. Nomenar els representants de l’Ajuntament a les Associacions i les Agrupacions d’interès públic del terme municipal.

8. Establir l’assignació econòmica a favor dels diferents grups polítics municipals i establir el règim de retribucions i d’indemnitzacions a favor dels regidors i de les regidores de la Corporació.

9. Establir el règim de dedicació i les retribucions corresponents a favor dels membres polítics de la Corporació que exerciran el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva o parcial.

10. Nomenar els representants de l’Ajuntament als òrgans col·legiats de les entitats supramunicipals.

11. Nomenar els representants municipals al Consell Escolar Municipal i als Consells Escolars dels centres docents de Caldes de Montbui.

12. Nomenar els representants municipals al Consell Sectorial de Cultura de Caldes de Montbui.

13. Nomenar els representants municipals al Comitè d’avaluació i seguiment del projecte i de les actuacions pertinents objecte de subvenció en relació amb la Llei de Barris.

14. Nomenar els representants municipals i/o els membres de diferents Comissions municipals vigents.

15. Delegar les competències i les atribucions que corresponen al ple a favor de la Junta de Govern Local i a favor de l’Alcaldia.

16. Establir la periodicitat de les sessions ordinàries del Ple de l’Ajuntament.

17. Fixar la periodicitat de les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

18. Constituir la Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA.

19. Constituir la Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL.

20. Donar compte del Decret d’Alcaldia número 000634/2015, dictat en data 15 de juny de 2015, d’organització del cartipàs municipal 2015-2019.

 

1. APROVAR L’ESBORRANY DE L’ACTA DE LA SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA ANTERIOR DE DATA 13 DE JUNY DE 2015. (PLE DE CONSTITUCIÓ DE L’AJUNTAMENT)

Aprovada per assentiment


2. CREAR I TENIR PER CONSTITUÏTS ELS GRUPS MUNICIPALS I DESIGNAR LLURS PORTAVEUS

Primer. Crear i Tenir per constituïts, per al millor funcionament dels òrgans de govern de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, els Grups Municipals que es diran, i designar llurs Portaveus:

1) Grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), resta format pels regidors i regidores següents:

Jordi Solé i Ferrando
Núria Carné i Navarro (Independent)
Isidre Pineda i Moncusí
Maria Pilar Aznar i López
Vicenç Personat i Pallarès
Jaume Mauri i SalaI
Isidre Pineda Moncusí
Josep Ramon Marañés i Vidal
Roser Guiteras i López
David Través i Ambrosio

Serà portaveu d’aquest grup el senyor/a:
Titular: Núria Carné i Navarro
Suplent: Isidre Pineda i Moncusí

2) Grup municipal de Som Caldes (SC), resta format pels regidors i regidores següents:
Alexandra Redondo Ibáñez
Anna Mata Domènech

Serà portaveu d’aquest grup el senyor/a:
Titular: Alexandra Redondo Ibáñez
Suplent: Anna Mata Domènech

3) Grup municipal de Convergència i Unió (CiU), resta format pels regidors i regidores següents:

Francesc Coral Prades
Maria Dalmau Xalabarder

Serà portaveu d’aquest grup el senyor/a:
Titular: Francesc Coral Prades
Suplent: Maria Dalmau Xalabarder

4) Grup municipal Socialista (PSC), resta format pels regidors i regidores següents:

Francisco Javier Ortega Guillén
Carla Millán Peñaranda

Serà portaveu d’aquest grup la senyor/a:
Titular: Francisco Javier Ortega Guillén
Suplent: Carla Millán Peñaranda

5) Grup municipal d'Units per Caldes (UPCaldes), resta format pel regidor següent:

Francisco Martínez Boluda

Serà portaveu d’aquest grup el senyor: Francisco Martínez Boluda

6) Grup municipal del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC), resta format per la regidora següent:

-Montserrat Romano Bosch

Serà portaveu d’aquest grup la senyora: Montserrat Romano Bosch

Segon. Comunicar l’acord a les persones interessades.

Aprovats per unanimitat.

 

3. CREAR LA JUNTA DE PORTAVEUS DE L’AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI

Primer. Crear la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Caldes de Montbui com a òrgan complementari de l’organització municipal.

Segon. La Junta de Portaveus serà presidida per l’Alcalde o regidor/a en qui delegui i la integrarà el portaveu de cada grup polític municipal:

Pel Grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya(ERC):
Titular senyora Núria Carné i Navarro
Suplent senyor Isidre Pineda i Moncusí

Pel Grup municipal de Som Caldes (SC):
Titular senyora Alexandra Redondo Ibáñez
Suplent senyora Anna Mata Domènech

Pel Grup municipal de Convergència i Unió (CiU):
Titular senyor Francesc Coral Prades
Suplent senyora Maria Dalmau Xalabarder

Pel Grup municipal Socialista (PSC):
Titular senyor Francisco Javier Ortega Guillén
Suplent senyora Carla Millán Peñaranda

Pel Grup municipal d’Units per Caldes (UPCaldes):
Únic: senyor Francisco Martínez Boluda.

Pel Grup municipal del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC):
Únic: senyora Montserrat Romano Bosch.

Tercer. La Junta de Portaveus es reunirà a proposta de l’alcalde o a petició de la meitat dels seus membres. Es convocarà un mínim d’una Junta de Portaveus cada semestre.

Quart. Amb caràcter excepcional podran assistir a les sessions de la Junta de Portaveus, els membres i el personal de la Corporació que l’alcalde consideri convenient, a l’efecte d’informar sobre assumptes concrets.

Cinquè. Fer públics aquests acords al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament, en compliment del que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

Sisè. Notificar aquests acords als regidors designats en el benentès que si, en el termini de CINC dies des de la recepció de la notificació, no manifesten res en contra s’entendrà que accepten tàcitament els nomenaments que conté.

Setè. Comunicar aquest acord als caps de les diferents àrees de l'Ajuntament.

Aprovats per unanimitat.

 

4. CREAR LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE LES MATÈRIES DE COMPETÈNCIA DE PLE

Primer. Crear la Comissió Informativa de caràcter permanent següent: Comissió Informativa de les matèries de competència de Ple i de la Junta de Govern Local quan actuï per delegació de Ple.

Segon. Assignar a la COMISSIÓ INFORMATIVA DE LES MATÈRIES DE COMPETÈNCIA DE PLE tots els temes corresponents a totes les regidories d’aquest Ajuntament que es sotmetin a la decisió del Ple, i tots els assumptes que es sotmetin a la decisió de la Junta de Govern Local quan actuï per delegació del Ple.

Tercer. Aquesta comissió estarà constituïda pels membres següents:

President:
Titular: Jordi Solé i Ferrando, alcalde
suplent: Jaume Mauri Sala, 3r tinent d’alcalde

Vocals:

Representants d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC):
Titular/suplent: Isidre Pineda Moncusí/Josep Ramon Marañés Vidal
Titular/suplent: Vicenç Personat Pallarès/Roser Guiteras López
Titular/suplent: Núria Carné Navarro/Maria Pilar Aznar López

Representants de Som Caldes (SC):
Titular/suplent: Alexandra Redondo Ibáñez/Anna Mata Domènech

Representants de Convergència i Unió (CiU):
Titular/suplent: Francesc Coral Prades/Maria Dalmau Xalabarder

Representants del Grup municipal Socialista (PSC):
Titular/suplent: Francisco Javier Ortega Guillén/Carla Millán Peñaranda

Representant del Partit Units per Caldes (UPCaldes):
Únic: Francisco Martínez Boluda

Representant del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC):
Únic: Montserrat Romano Bosch

Secretari: El/la Secretari/a general de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.

Quart. Les funcions d’aquesta comissió informativa de caràcter permanent serà l’estudi i dictamen previ dels assumptes que es sotmetin a la decisió del Ple, i l’estudi i dictamen previ dels assumptes que es sotmetin a la decisió de la Junta de Govern Local quan actuï per delegació del Ple.

Cinquè. La Comissió celebrarà reunions, prèvies a les sessions plenàries de l’Ajuntament, de forma ordinària el dijous de la setmana anterior a la de la celebració de la sessió ordinària del ple, sempre que no fos festiu, ja que llavors es celebrarien el dimarts o el dimecres anterior, a l’elecció de la presidència de la comissió. També es podran celebrar sessions extraordinàries, quan es prevegi la celebració d'un ple extraordinari - no urgent - i en aquest cas el celebraran amb cinc dies hàbils abans de l'assenyalat per a la celebració del ple extraordinari.

Sisè. La Comissió celebrarà reunions, prèvies a les sessions de Junta de Govern Local de l’Ajuntament, de forma ordinària el dimarts de la setmana anterior a la de la celebració de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local, quan es sotmetin a aprovació de la Junta de Govern Local assumptes delegats del Ple.

Setè. Comunicar aquest acord als diferents Grups polítics municipals.

Aprovats per unanimitat.


5. CREAR LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES.

Primer. Crear la Comissió Especial de Comptes, la qual estarà constituïda pels membres següents:

President: L’alcalde o persona en qui delegui.
Titular: Jordi Solé i Ferrando
Suplent: Isidre Pineda Moncusí

Vocals:

Representants d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC):
Titular/suplent: Josep Ramon Marañés Vidal /Jaume Mauri Sala
Titular/suplent: Vicenç Personat Pallarès/David Través Ambrosio
Titular/suplent: Núria Carné Navarro/Maria Pilar Aznar López

Representants de Som Caldes (SC):
Titular/suplent: Alexandra Redondo Ibáñez/Anna Mata Domènech

Representants de Convergència i Unió (CiU):
Titular/suplent: Francesc Coral Prades/Maria Dalmau Xalabarder

Representants del Grup municipal Socialista (PSC):
Titular/suplent: Francisco Javier Ortega Guillén/Carla Millán Peñaranda

Representant del Partit Units per Caldes (UPCaldes):
Únic: Francisco Martínez Boluda

Representant del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC):
Únic: Montserrat Romano Bosch

Secretari: El/la secretari/a general de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.

Segon. Les funcions que corresponen a aquesta comissió són l’examen, l’estudi i l’informe dels comptes anuals de la corporació. Aquests queden integrats pel compte general del pressupost, el compte d’administració del patrimoni, el compte de valors independents i auxiliars de pressupost i els comptes d’entitats o organismes municipals de gestió.

Tercer. La comissió es convocarà i es reunirà, en sessió ordinària, com a mínim una vegada a l’any.

Quart. Comunicar aquest acord als diferents Grups polítics municipals.

Aprovats per unanimitat.

 

6. CREAR LES COMISSIONS INFORMATIVA DEL PLE EN FUNCIONS DE JUNTA GENERAL DE LES SOCIETATS MUNICIPALS (GMSSA I CALDES HABITATGE, SL).

Primer. Crear la Comissió Informativa del ple en funcions de Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA, de caràcter permanent següent:

Comissió Informativa prèvia al ple en funcions de Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA.

Segon. Assignar a la COMISSIÓ INFORMATIVA prèvia al ple en funcions de Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA, l’estudi previ dels acords que corresponguin ser aprovats per la Junta general de la societat, atesos els seus estatuts societaris. Aquesta comissió estarà constituïda pels membres següents:

President:
Titular: Jordi Solé i Ferrando, alcalde
Suplent: Jaume Mauri Sala, 3r tinent d’alcalde

Vocals:

Representants d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC):
Titular/suplent: Isidre Pineda Moncusí/Josep Ramon Marañés Vidal
Titular/suplent: Vicenç Personat Pallarès/Roser Guiteras López
Titular/suplent: Núria Carné Navarro/Maria Pilar Aznar López

Representants de Som Caldes (SC):
Titular/suplent: Alexandra Redondo Ibáñez/Anna Mata Domènech

Representants de Convergència i Unió (CiU):
Titular/suplent: Maria Dalmau Xalabarder/Francesc Coral Prades

Representants del Grup municipal Socialista (PSC):
Titular/suplent: Francisco Javier Ortega Guillén/Carla Millán Peñaranda

Representant del Partit Units per Caldes (UPCaldes):
Únic: Francisco Martínez Boluda

Representant del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC):
Únic: Montserrat Romano Bosch

Secretari: El/la Secretari/a general de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.

Tercer. Crear la Comissió Informativa del ple en funcions de Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL, de caràcter permanent següent:

Comissió Informativa prèvia al ple en funcions de Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL.

Quart. Assignar a la COMISSIÓ INFORMATIVA prèvia al ple en funcions de Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL, l’estudi previ dels acords que corresponguin ser aprovats per la Junta general de la societat, atesos els seus estatuts societaris. Aquesta comissió estarà constituïda pels membres següents:

President:
Titular: Jordi Solé i Ferrando, alcalde
Suplent: Jaume Mauri Sala, 3r tinent d’alcalde

Vocals:

Representants d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC):
Titular/suplent: Isidre Pineda Moncusí/Josep Ramon Marañés Vidal
Titular/suplent: Vicenç Personat Pallarès/Roser Guiteras López
Titular/suplent: Núria Carné Navarro/Maria Pilar Aznar López

Representants de Som Caldes (SC):
Titular/suplent: Alexandra Redondo Ibáñez/Anna Mata Domènech

Representants de Convergència i Unió (CiU):
Titular/suplent: Maria Dalmau Xalabarder/Francesc Coral Prades

Representants del Grup municipal Socialista (PSC):
Titular/suplent: Francisco Javier Ortega Guillén/Carla Millán Peñaranda

Representant del Partit Units per Caldes (UPCaldes):
Únic: Francisco Martínez Boluda

Representant del Partit Popular de Catalunya a Caldes de Montbui (PPC):
Únic: Montserrat Romano Bosch

Secretari: El/la Secretari/a general de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.

Cinquè. Les funcions d’aquestes comissions informatives de caràcter permanent seran: l’estudi i dictamen previ dels assumptes que es sotmetin a la decisió del ple en funció de Junta General de GMSSA o de Caldes Habitatge, SL.

Sisè. Les Comissions informatives de cadascuna de les societats, celebrarà reunions prèvies a les sessions de la Junta General d’ambdues societats mercantils, de forma ordinària el dijous de la setmana anterior a la de la celebració de la sessió ordinària de la Junta general corresponent, sempre que no fos festiu, ja que llavors es celebrarien el dimarts o el dimecres anterior, a l’elecció de la presidència de la comissió. També es podran celebrar sessions extraordinàries, quan es prevegi la celebració d'una junta general extraordinària - no urgent - i en aquest cas la celebraran amb cinc dies hàbils abans de l'assenyalat per a la celebració de la junta general extraordinària.

Setè. Comunicar aquest acord als diferents Grups polítics municipals.

Aprovats per unanimitat

 

7. NOMENAR ELS REPRESENTANTS DE L’AJUNTAMENT A LES ASSOCIACIONS I LES AGRUPACIONS D’INTERÈS PÚBLIC DEL TERME MUNICIPAL

Primer. Nomenar el senyor Jaume Mauri Sala, regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat, i de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Agrupació de Defensa Forestal “L’Alzina”.

Segon. Nomenar el senyor Jaume Mauri Sala, regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat, i de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Associació Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

Tercer. Nomenar la senyora Núria Carné Navarro, regidora de Comunicació i Informació Ciutadana, i d'Esports de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a la Junta de l’Associació de Promoció Informativa Cultural (Setmanari Montbui).

Quart. Nomenar la senyora Maria Pilar Aznar López, regidora d’Acció Social i Igualtat d'Oportunitats, i de Gent Gran de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Assemblea Local de Creu Roja de Caldes de Montbui.

Cinquè. Nomenar la senyora Núria Carné Navarro, regidora de Comunicació i Informació Ciutadana i d'Esports de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a la Comissió de Seguiment i Concessió Administrativa de la Gestió de les Piscines Municipals.

Sisè. Nomenar el senyor Jordi Solé i Ferrando, alcalde de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, president de la Junta Local de Seguretat de Caldes de Montbui.

Setè. Comunicar l’acord a les associacions, les agrupacions i als/a les regidors/es interessats/des.

Aprovats amb els vots a favor d'ERC, CiU i UPCaldes i les abstencions de SC, PSC i PP.

 

8. ESTABLIR L’ASSIGNACIÓ ECONÒMICA A FAVOR DELS DIFERENTS GRUPS POLÍTICS MUNICIPALS I ESTABLIR EL RÈGIM DE RETRIBUCIONS I D’INDEMNITZACIONS A FAVOR DELS REGIDORS I DE LES REGIDORES DE LA CORPORACIÓ

Primer. Establir, amb efectes del dia 13 de juny de 2015, data de constitució d’aquest Ajuntament, a favor dels diferents grups polítics municipals una assignació econòmica que haurà de comptar amb un component fix idèntic per a tots els grups i un altre variable en funció del nombre de membres de cada un d’ells, assignació que es concreta i es desglossa de la manera següent:

a) El component fix per a tots i cadascun dels grups polítics de la Corporació es fixa en 5.000,00 euros anuals, a pagar a cada grup polític i mes en les quanties següents:

Partit:Total /mes
ERC: 416,66
SC: 416,66
CiU: 416,66
PSC: 416,66
UPCaldes: 416,66
PPC: 416,66

El component variable, que té en compte únicament i segons disposició legal una quantia econòmica i el nombre de regidors, es fixa per a cada grup polític i mes en les quanties següents:
(Partit-Quantia-Nombre regidors-Total /mes)
ERC-100,00-9-900,00
SC-100,00-2-200,00
CiU-100,00-2-200,00
PSC-100,00-2-200,00
UPCaldes-100,00-1-100,00
PPC-100,00-1-100,00

L'import total (fix més variable) assignat a cada grup polític i mes, d'acord amb el nombre de regidors en el moment de la constitució de la Corporació, correspon a les quanties següents:

Partit-Import fix-Import variable-Total /mes
ERC-416,66-900,00-1.316,66
SC-416,66-200,00-616,66
CiU-416,66-200,00-616,66
PSC-416,66-200,00-616,66
UPCaldes-416,66-100,00-516,66
PPC-416,66-100,00-516,66

Segon. Comunicar als grups polítics municipals que, a l'efecte dels pagaments que s’hauran d’efectuar al seu favor, els seus portaveus hauran de presentar un escrit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament, amb la signatura de tots els seus membres, d'acord amb els següents extrems:

1. En el cas que el grup polític municipal estigui legalment constituït davant l’Agència Tributària, s’haurà de presentar una sol·licitud al Registre General amb les dades del grup polític i adjuntant una fotocòpia compulsada del CIF expedit per l’Agència Tributària (la compulsa es farà en el moment del registre per la qual cosa caldrà mostrar-ne l’original) i un certificat de l’entitat bancària en el qual hi consti el compte corrent on el grup sol·licita que es realitzin els ingressos que els pertoquin, amb expressió de la titularitat d'aquest.

2. D'altra banda, si el grup polític municipal ha optat per a no constituir-se legalment davant l’Agència Tributària haurà de presentar una sol·licitud al Registre General, en la qual es faci constar que el grup cedeix els drets de cobrament a favor del partit polític. Caldrà que la sol·licitud la signin tots els membres del grup polític i un representant del partit polític legalment acreditat conforme accepta la cessió. Caldrà adjuntar-hi una fotocòpia del CIF del partit polític degudament compulsat i un certificat de l’entitat bancària en el qual hi consti el compte corrent on el grup sol·licita que es realitzin els ingressos que els pertoquin, amb expressió de la titularitat d'aquest.
3. Qualsevol canvi de compte corrent d’ingrés haurà d’acreditar-se de la mateixa manera.

Segons es determina en la legislació vigent, els fons que els grups polítics rebin, en concepte d'assignacions econòmiques del pressupost municipal han de ser utilitzats per a les despeses de funcionament del propi grup polític, sense que es puguin destinar al pagament de remuneracions de personal, de de qualsevol tipus, al servei de la Corporació, ni l'adquisició de béns que puguin constituir l'actiu fix de caràcter patrimonial.
Els grups polítics hauran de portar una comptabilitat específica de la dotació amb càrrec al pressupost municipal que posaran a disposició del Ple de la Corporació sempre que el Ple ho sol·liciti.
Tercer. Establir a favor dels regidors i regidores de la Corporació, sempre que no tinguin una altra remuneració per dedicació exclusiva o parcial a l’Ajuntament, el règim d’indemnitzacions següent:

a) Per assistència als Plens: un import de: 350 euros/sessió, amb una quantia màxima al mes de: 350 euros.

Aquestes quanties es contemplen com a fixes i liquidades a compte, mensualment, sense perjudici de que abans del final d’any es faci el còmput individual per cada regidor, que haurà o no de retornar les assignacions mensuals d’escreix, si per a la seva falta d’assistència a alguna de les sessions, fos necessari.
Quart. Comunicar l’acord a l’Àrea Econòmica de l’Ajuntament i a les persones interessades.
Cinquè. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Tauler d’anuncis municipals.

Aprovats amb els vots a favor d'ERC, CiU, PSC i UPCaldes i les abstencions de SC i PP.

 

9. ESTABLIR EL RÈGIM DE DEDICACIÓ I LES RETRIBUCIONS CORRESPONENTS A FAVOR DELS MEMBRES POLÍTICS DE LA CORPORACIÓ QUE EXERCIRAN EL SEU CÀRREC EN RÈGIM DE DEDICACIÓ EXCLUSIVA O PARCIAL

Primer. Establir que els membres de la Corporació que a continuació es detallen exerciran els seus càrrecs en el règim de dedicació exclusiva o parcial a les tasques pròpies del seu càrrec, essent aquests els següents:

Règim de dedicació
Sr. Jordi Solé Ferrando – Alcalde: Exclusiva
Sr. Isidre Pineda Moncusí – primer tinent d'alcalde: Parcial al 90% s/ 44.500
Sr. Vicenç Personat Pallarès – segon tinent d'alcalde: Exclusiva
Sr. Jaume Mauri Sala – tercer tinent d'alcalde: Exclusiva
Sra. Maria Pilar Aznar López – quart tinent d'alcalde: Parcial al 50% s/ 40.000
Sra. Núria Carné Navarro - regidora tinent d'alcalde: Parcial al 22,89% s/ 40.000
Sr. Josep Ramon Marañés Vidal – regidor: Parcial al 22,89% s/ 40.000
Sra. Roser Guiteras López – regidora: Parcial al 22,89% s/ 40.000
Sr. David Través Ambrosio – regidor: Parcial al 22,89% s/ 40.000

Segon. Establir a favor dels membres de la Corporació que desenvolupin les seves funcions en règim de dedicació exclusiva les retribucions que a continuació es detallen, i donar-los d’alta al Règim General de la Seguretat Social, essent aquests els següents:

Import retribució anual bruta
Sr. Jordi Solé Ferrando: 50.000 euros
Sr. Vicenç Personat i Pallarès: 40.000 euros
Sr. Jaume Mauri Sala: 40.000 euros

Tercer. Establir a favor dels membres de la Corporació que desenvolupin les seves funcions en règim de dedicació parcial les retribucions que a continuació es detallen, i donar-los d’alta al Règim General de la Seguretat Social, essent aquests els següents:

Nom i Cognoms:Import retribució anual bruta
Sr. Isidre Pineda Moncusí: 40.050 euros
Sra. Maria Pilar Aznar López: 20.000 euros
Sra. Núria Carné Navarro: 9.156 euros
Sr. Josep Ramon Marañés Vidal: 9.156 euros
Sra. Roser Guiteras López: 9.156 euros
Sr. David Través Ambrosio: 9.156 euros

La percepció d’aquests retribucions serà incompatible amb l’exercici de tot tipus d’activitats retribuïdes i amb la de qualsevol altra retribució amb càrrec als pressupostos de les Administracions Públiques i dels ens, organismes i empreses dependents d’elles, sense perjudici de les dietes i indemnitzacions que els pugui correspondre per l’assistència als consell d’administració o òrgans de govern d’entitats o empreses públiques o privades, fins a un màxim de dos.

Quart. Les quantitats abans esmentades es percebran amb efectes des del dia assenyalat en cada cas.

Les quantitats contingudes en la present resolució es mantindran durant tot el mandat sense cap actualització.

Cinquè. Els membres de la Corporació, així mateix, podran percebre indemnitzacions per les despeses efectives realitzades en l’exercici del seu càrrec, segons les normes d’aplicació general en les administracions públiques.

Sisè. Els membres de la Corporació que tinguin reconegudes dedicacions exclusives o parcials no percebran les indemnitzacions previstes per l'assistència al Ple.

Setè. Establir que aquest acord té efectes des del dia 16 de juny de 2015, pel que fa als regidors esmentats en aquesta proposta, per ser la data de constitució d’aquest Ajuntament, on se’ls nomena i prenen possessió com a regidors de l'Ajuntament de Caldes de Montbui.

En el cas del senyor Jordi Solé Ferrando, aquest acord tindrà efectes a l'endemà de la data que finalitzin les seves funcions com a diputat del Parlament de Catalunya.

Vuitè. Publicar íntegrament el contingut del present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al tauler d’edictes de la Corporació, en compliment del que disposa l’article 75.5 de la Llei de Bases de Règim Local.

Aprovats amb els vots a favor d'ERC i PSC, les abstencions de CiU i els vots en contra de SC, UPCaldes i PP.

 

10. NOMENAR ELS REPRESENTANTS DE L’AJUNTAMENT ALS ÒRGANS COL·LEGIATS DE LES ENTITATS SUPRAMUNICIPALS

Primer. Nomenar el senyor Jaume Mauri Sala, regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat, i de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Assemblea General de l’Associació de Municipis de Transport Urbà (AMTU).

Segon. Nomenar la senyora Roser Guiteras López, regidora d’Educació i Formació Permanent de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal en el Consorci per a la Normalització Lingüística de Granollers.

Tercer. Nomenar el senyor Jaume Mauri Sala, regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat i de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal en el Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental.

Quart. Nomenar el senyor Jaume Mauri Sala, regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat i de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, repesentant municipal a la Junta General del Consorci per a la Defensa de la Conca del Besòs.

Cinquè. Nomenar la senyora Núria Carné Navarro, regidora de Comunicació i Informació Ciutadana, i d'Esports de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal dins del Consorci per a la gestió de la televisió digital local pública de la demarcació de Granollers (Consorci Teledigital Granollers) i ens depenent, la societat Vallès Oriental Televisió, SLU.

Sisè. Nomenar el senyor Jordi Solé i Ferrando, alcalde de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, i el senyor Isidre Pineda Moncusí, regidor de Cultura i Patrimoni, de Turisme i Termalisme i de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representants municipals a la Junta de Govern del Consorci de Viles Termals de Catalunya.

Setè. Nomenar el senyor Josep Ramon Marañés Vidal, regidor de Desenvolupament Econòmic i d'Hisenda de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Assemblea General de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona.


Vuitè. Nomenar el senyor David Través Ambrosio, regidor de Joventut i de Govern Obert de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a l’Assemblea General del Consorci LOCALRET.


Novè. Nomenar el senyor Isidre Pineda Moncusí, regidor de Cooperació i Solidaritat de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal dins el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.


Desè. Nomenar el senyor Josep Ramon Marañés Vidal, regidor de Desenvolupament Econòmic i d’Hisenda de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal al Consell de PIMEC – Comerç Vallès.


Onzè. Nomenar la senyora Maria Pilar Aznar López, regidora d'Acció Social i Igualtat d'Oportunitats, i de Gent Gran de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal al Consell de Participació Ciutadana de la Fundació Sanitària de Mollet.

Dotzè. Nomenar el senyor Jordi Solé i Ferrando, alcalde, i el senyor Josep Ramon Marañés Vidal, regidor de Desenvolupament Econòmic i d’Hisenda de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representants municipals a l'Assemblea General de l'Associació de Municipis de l'Eix Riera de Caldes.

Tretzè. Comunicar l’acord a les entitats supramunicipals esmentades i als/a les regidors/es interessats/des.


11. NOMENAR ELS REPRESENTANTS MUNICIPALS AL CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL I ALS CONSELLS ESCOLARS DELS CENTRES DOCENTS DE CALDES DE MONTBUI

Primer. Designar com a representant municipal titular la regidora Roser Guiteras López i com a representant municipal suplent la regidora Maria Pilar Aznar López de l’Ajuntament de Caldes de Montbui als CONSELLS ESCOLARS de l’Escola Bressol Municipal El Gegant del Pi i de l’Escola bressol Municipal La Lluna; de l’Escola El Farell; de l’Escola Montbui; de l’Escola El Calderí; de l’Escola Pia de Caldes de Montbui, i de l’IES Manolo Hugué.

Segon. Designar representants municipals de l’Ajuntament de Caldes de Montbui al CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL als/les regidors/es següents:

Presidenta: Roser Guiteras López (ERC)

Vocals:

Maria Pilar Aznar López/Isidre Pineda Moncusí (ERC)

Anna Mata Domènech/Alexandra Redondo Ibáñez (SC)

Francesc Coral Prades/Maria Dalmau Xalabarder (CiU )

Carla Millán Peñaranda/Francisco Javier Ortega Guillén (PSC)

Francisco Martínez Boluda (UPCaldes)

Montserrat Romano Bosch (PPC)

Tercer. Comunicar l’acord als regidors/es designats/des i als directors/es dels centres docents esmentats.

Aprovat per unanimitat.

 

12. NOMENAR ELS REPRESENTANTS MUNICIPALS AL CONSELL SECTORIAL DE CULTURA DE CALDES DE MONTBUI

Primer. Nomenar el senyor Isidre Pineda Moncusí President del Consell Municipal de Cultura, atès que ha estat designat regidor de Cultura i Patrimoni mitjançant el Decret d'Alcaldia número 634/2015, dictat en data 15 de juny de 2015.

Segon. Nomenar membres per formar part del Consell Sectorial de Cultura de Caldes de Montbui com a representants del partit polític corresponent en actiu a la vila, amb la condició que no sigui regidor/a d’aquesta Corporació, a les persones següents:

Senyor Josep Gaspar Blancafort (ERC)
Senyor Arnau Galí Montiel (SC)
Senyor Joan Tarradas Font (CiU )
Senyora Marta Ruiz Ruiz (PSC)
Senyora Susana Vila Rios (UPCaldes)
Senyor Josep Carbonell Santacreu (PPC)

Tercer. Comunicar l’acord a les persones interessades.

 Aprovat per unanimitat.

13. NOMENAR ELS REPRESENTANTS MUNICIPALS AL COMITÈ D’AVALUACIÓ I SEGUIMENT DEL PROJECTE I DE LES ACTUACIONS PERTINENTS OBJECTE DE SUBVENCIÓ EN RELACIÓ AMB LA LLEI DE BARRIS

Primer. Nomenar els representants municipals que han de formar part del Comitè d’avaluació i seguiment del projecte i de les actuacions pertinents objecte de subvenció, en relació amb el pla d’intervenció integral dins el marc de la Llei de Barris, següents:

Sr. Jordi Solé i Ferrando, alcalde

Sr. Vicenç Personat i Pallarès, regidor d’Urbanisme, Planejament Territorial i Activitats; de Recursos Humans i representant a les entitats urbanístiques col·laboradores.

Sr. Isidre Pineda Moncusí, regidor de Cultura i Patrimoni; de Turisme i Termalisme; de Participació Ciutadana i Voluntariat i de Cooperació i Solidaritat.

Sr. Josep Lluís Ibort i Muñoz Ramos, cap d’Àrea de Serveis Personals.

Sra. Anna Mata Domènech, representant del grup municipal de Som Caldes.

Poden formar part amb veu però sense vot, els representants de la resta de grups polítics municipals de l’ajuntament.

Segon. Comunicar l’acord a les persones interessades.

Aprovat per unanimitat.

 

14. NOMENAR ELS REPRESENTANTS MUNICIPALS I/O ELS MEMBRES DE DIFERENTS COMISSIONS MUNICIPALS VIGENTS.

En conseqüència el Ple de l’Ajuntament acorda:

Primer. Nomenar el senyor Isidre Pineda Moncusí, regidor Regidor de Cultura i Patrimoni de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a la COMISSIÓ DE PATRIMONI.

Segon. Nomenar el senyor Isidre Pineda Moncusí, regidor Regidor de Cultura i Patrimoni de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, representant municipal a la COMISSIÓ DE SEGUIMENT creada, segons el conveni signat en data 7.03.2013, per a l'exposició i divulgació de l'obra de l'autor Sebastià Badia i Cerdà.

Tercer. Nomenar president i membres de la COMISSIÓ DE NOMENCLÀTOR DE CARRERS, ESPAIS I EQUIPAMENTS PÚBLICS, els següents:

President: Isidre Pineda Moncusí, regidor Regidor de Cultura i Patrimoni de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

Secretari/ària: el secretari/ària o el funcionari en qui delegui

Vocals:
L’arquitecte municipal
L’Arxiver/a municipal
El secretari/ària municipal
Un representant de cadascun dels grups municipals designats per aquests, els quals es detallen a continuació:

Vicenç Personat Pallarès (ERC)
Anna Mata Domènech (SC)
Maria Dalmau Xalabarder (CiU )
Carla Millán Peñaranda (PSC)
Francisco Martínez Boluda (UPCaldes)
Montserrat Romano Bosch (PPC)

Fins a 4 membres representants de la Comissió de Patrimoni.

Quart. Nomenar representants municipals i membres de la COMISSIÓ GENERAL DE DELIMITACIÓ DEL TERME MUNICIPAL DE CALDES DE MONTBUI, els següents:

Jordi Solé i Ferrando
Vicenç Personat Pallarès
Jaume Mauri Sala
Jordi Pagès Martínez
Maria Remei Sala Leal

Cinquè. Nomenar representants municipals i membres de la COMISSIÓ DE SEGUIMENT DEL REGLAMENT D’ÚS DE LA LLENGUA CATALANA, els següents:

Jordi Solé i Ferrando
Vicenç Personat Pallarès, regidor de Recursos Humans
Roser Guiteras López, regidora d’Educació

Sisè. Comunicar l’acord a les persones interessades.

Aprovat per unanimitat.

 

15. DELEGAR LES COMPETÈNCIES I LES ATRIBUCIONS QUE CORRESPONEN AL PLE A FAVOR DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL I A FAVOR DE L’ALCALDIA

Primer. Delegar a favor de la Junta de Govern Local les competències i atribucions que s’enumeren a continuació:

- La prevista a l’article 22.2.j) de la LRBRL i article 52 k) del Decret legislatiu 2/2003, l’exercici d’accions judicials i administratives i la defensa de la Corporació en matèries de competència de Ple que hagin estat delegades a la Junta de Govern Local.

- La prevista a l’article 22.2.k) de la LRBRL i article 52 k) del Decret legislatiu 2/2003, la declaració de lesivitat dels actes de l’Ajuntament.

- La prevista a l’article 22.2.m) de la LRBRL i article 52 m) del Decret legislatiu 2/2003, la concertació d’operacions de crèdit la quantitat acumulada de les quals dins de cada exercici sigui superior al 10% i fins al 15% dels recursos ordinaris del pressupost, sempre que l’operació, per si mateixa, no superi el 10% del recursos ordinaris del pressupost i que aquestes operacions estiguin previstes al pressupost.

- La concertació de les operacions de tresoreria quan l’import acumulat de les operacions vives en cada moment superi el 15% i fins al 20% dels ingressos corrents liquidats en l’exercici anterior, d’acord amb el que disposa la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

- Les contractacions publiques i privades de tota mena quan el seu import superi el 10% dels recursos ordinaris i arribi fins als 2.500.000 euros (IVA inclòs).

- Els contractes plurianuals no concessionables quan la seva durada sigui superior a quatre anys i inferior a sis, sempre que els imports acumulats no superin els 2.500.000 euros (IVA inclòs).

- Les concessions sobre béns de la Corporació quan superin el 10% dels recursos ordinaris del pressupost i fins a un màxim del 20% dels recursos ordinaris del pressupost i sempre que superin l’import de 3.000.000 euros (IVA inclòs).

- La prevista a l’article 22.2.ñ) de la LRBRL i article 52 o) del Decret legislatiu 2/2003, l’aprovació de projectes d’obres o serveis quan la competència per a la seva contractació o concessió correspongui al Ple, sempre que estigui delegada a la Junta de Govern Local, i estiguin o no previstos en el pressupost.

- L’adquisició de béns immobles i drets subjectes a la legislació patrimonial així com l’alienació del patrimoni, quan el seu valor superi el 10% dels recursos ordinaris i fins a un màxim del 20% dels recursos ordinaris del pressupost i sempre que superin els 3.000.000 euros i estiguin dintre dels límits expressats en aquest apartat.

L’establiment o la modificació dels preus públics.

Segon. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a totes les àrees, departaments i serveis de l’Ajuntament.

Aprovats amb els vots a favor d'ERC i CiU, les abstencions de PSC i els vots en contra de SC, UPCaldes i PP.

 

16. ESTABLIR LA PERIODICITAT DE LES SESSIONS ORDINÀRIES DEL PLE DE L’AJUNTAMENT
Primer. Establir que les sessions ordinàries del Ple de la Corporació que es celebraran amb caràcter mensual, el darrer dijous, no festiu, de cada mes, a les 20 hores, a la Sala de Sessions de l’Ajuntament, o si escau, lloc habilitat a l’efecte.

Segon. Facultar el senyor alcalde per:

La no celebració del Ple ordinari del mes d’agost, com a conseqüència del període vacacional, quan al seu criteri cregui que no es necessària la celebració del ple per no haver-hi temes inajornables.

Per a posposar o avançar la celebració de les sessions ordinàries del Ple, dins del mateix mes de la seva celebració, quan el dia fixat sigui festiu, o es trobi inclòs en un període vacacional.

Tercer. Comunicar aquest acord a tots els regidors afectats i als caps dels diferents serveis municipals, per al seu coneixement i efecte.

El punt s'aprova amb els vots a favor d'ERC, SC, CiU, UPCaldes i PP i l'abstenció del PSC.

 

17. FIXAR LA PERIODICITAT DE LES SESSIONS ORDINÀRIES DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

Primer. Fixar que les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local es celebraran amb caràcter setmanal tots els dimarts no festius, tret del mes d’agost que no se’n celebraran, a les 12:00 hores, a les dependències d’aquest Ajuntament, prèvia convocatòria a l’efecte realitzada per aquesta Alcaldia.

Segon. Facultar el senyor Alcalde per a posposar o avançar la celebració de les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local, dins de la mateixa setmana de la seva celebració, quan el dia fixat sigui festiu, o es trobi inclòs en un període vacacional.

Tercer. Comunicar aquest acord a tots els regidors afectats i als caps dels diferents serveis municipals, per al seu coneixement i efectes.

Aprovats amb els vots a favor d'ERC, CiU i UPCaldes i les abstencions de SC, PSC i PP.

 

18. CONSTITUIR LA JUNTA GENERAL DE LA SOCIETAT GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA

Primer. Fer constar expressament que per imperatiu legal s’ha produït el cessament com a membres de la Corporació municipal amb motiu de la celebració de les eleccions locals del passat 24 de maig de 2015 i, en conseqüència, també de la Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, SA, dels senyors i senyores següents: Jordi Solé i Ferrando,Vicenç Personat i Pallarès, Montserrat Grau i Giner, Roser Guiteras López, Jaume Mauri Sala, Isidre Pineda Moncusí, Josep Ramon Marañés Vidal, Sara Marcé Adrián, Maria Pilar Aznar López, Josep Gallart Badia, Joan Vendrell Martí, Susana Vila Rios, M. Àngels Pou Garcia, Montserrat Coll Mañosa, Francisco Javier Ortega Guillén, Montserrat Romano Bosch, Pau Olóndriz de Moragas.

Segon. Fer constar expressament que les dades personals de les persones que van cessar per imperatiu legal com a membres de la Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS SA són les següents:

Sr. Jordi Solé i Ferrando, major d’edat amb NIF 38152535C; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Vicenç Personat i Pallarès, major d’edat amb NIF 77267882A; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Grau Giner, major d’edat amb NIF 47705649S; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Roser Guiteras López, major d’edat amb NIF 77304561C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Jaume Mauri Sala, major d’edat amb NIF 52157740L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Isidre Pineda Moncusí, major d’edat amb NIF 47154987L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Ramon Marañés Vidal, major d’edat amb NIF 34755739W; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Sara Marcé Adrián, major d’edat amb NIF 38429070A; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Pilar Aznar López, major d’edat amb NIF 37796808B; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Gallart Badia, major d’edat amb NIF 77093281H; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Joan Vendrell Martí, major d’edat amb NIF 77305472B; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Susana Vila Rios, major d’edat amb NIF 37325036S; soltera; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Àngels Pou Garcia, major d’edat amb NIF 52151209C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Coll Mañosa, major d’edat amb NIF 79270851V; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Javier Ortega Guillén, major d’edat amb NIF 43415358Y; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Romano Bosch, major d’edat amb NIF 38098618S; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Pau Olóndriz de Moragas, major d’edat amb NIF 36963199Z; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Tercer. Fer constar expressament que les dades personals de les persones que s’han nomenat com a nous membres de la Corporació Municipal constituïda el passat 13 de juny de 2015 i, en conseqüència, per imperatiu legal en aquesta sessió plenària, nous membres de la Junta General de la societat GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS SA, d’acord amb les atribucions que li confereix l’article 12è a) dels Estatuts de l’esmentada societat, actualitzant d’aquesta forma la situació jurídica de la companyia, són les següents:

Sr. Jordi Solé i Ferrando, major d’edat amb NIF 38152535C; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Núria Carné Navarro, major d’edat amb NIF 47807362E; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Isidre Pineda Moncusí, major d’edat amb NIF 47154987L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Pilar Aznar López, major d’edat amb NIF 37796808B; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Vicenç Personat i Pallarès, major d’edat amb NIF 77267882A; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Jaume Mauri Sala, major d’edat amb NIF 52157740L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Ramon Marañés Vidal, major d’edat amb NIF 34755739W; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Roser Guiteras López, major d’edat amb NIF 77304561C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. David Través Ambrosio, major d’edat amb NIF 46808814L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Alexandra Redondo Ibáñez, major d’edat amb NIF 47810651E; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Anna Mata Domènech major d’edat amb NIF 77309571Q; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francesc Coral Prades, major d’edat amb NIF 47151169L; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Maria Dalmau Xalabarder, major d’edat amb NIF 77309523Z; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Javier Ortega Guillén, major d’edat amb NIF 43415358Y; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Carla Millan Pañaranda, major d’edat amb NIF 463529220Y; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Martínez Boluda, major d’edat amb NIF 34752797G; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Romano Bosch, major d’edat amb NIF 38098618S; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Quart. Duració dels càrrecs:

Els consellers i conselleres membres de la Corporació senyors i senyores: Jordi Solé i Ferrando, Núria Carné i Navarro, Isidre Pineda i Moncusí, Maria Pilar Aznar i López, Vicenç Personat i Pallarès, Jaume Mauri i Sala , Josep Ramon Marañés i Vidal , Roser Guiteras i López , David Través i Ambrosio, Alexandra Redondo Ibañez, Anna Mata Domenech, Francesc Coral Prades, Maria Dalmau Xalabarder, Francisco Javier Ortega Guillen, Carla Millan Peñaranda, Francisco Martínez Boluda i Montserrat Romano Bosch, cessaran automàticament com a membres de la Junta General d'accionistes de l’empresa Gestió Municipal de Serveis SA en tant cessin al seu càrrec de membres de la Corporació, atès l’article 14 dels Estatuts de la societat.

Cinquè. Notificar aquests acords a totes les persones que han cessat com a membres de la Junta General de la societat Gestió Municipal de Serveis SA.

Sisè. Notificar aquests acords a totes les persones que s'han nomenat com a nous membres de la Junta General de la societat Gestió Municipal de Serveis SA, en el benentès que si en el termini de cinc dies des de la recepció de la seva notificació no manifesten res en contra s'entendrà que accepten tàcitament els nomenaments que conté.

Setè. Facultar el senyor Alcalde de l'Ajuntament de Caldes de Montbui per a la signatura de tots els documents per elevar a públics aquests acords de la societat Gestió Municipal de Serveis SA, junt amb les notificacions, els certificats i les acceptacions adients, així com per efectuar qualsevol altra tramitació, en relació amb la inscripció d'aquests en el Registre Mercantil de Barcelona i en el Registre d'Ens Locals de Catalunya.

S'aproven per unanimitat. 


19. CONSTITUIR LA JUNTA GENERAL DE LA SOCIETAT CALDES HABITATGE, SL.

Primer. Fer constar expressament que per imperatiu legal s’ha produït el cessament com a membres de la Corporació municipal amb motiu de la celebració de les eleccions locals del passat 24 de maig de 2015 i, en conseqüència, també de la Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL, dels senyors i senyores següents: Jordi Solé i Ferrando,Vicenç Personat i Pallarès, Montserrat Grau i Giner, Roser Guiteras López, Jaume Mauri Sala, Isidre Pineda Moncusí, Josep Ramon Marañés Vidal, Sara Marcé Adrián, Maria Pilar Aznar López, Josep Gallart Badia, Joan Vendrell Martí, Susana Vila Rios, M. Àngels Pou Garcia, Montserrat Coll Mañosa, Francisco Javier Ortega Guillén, Montserrat Romano Bosch, Pau Olóndriz de Moragas.

Segon. Fer constar expressament que les dades personals de les persones que van cessar per imperatiu legal com a membres de la Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL són les següents:

Sr. Jordi Solé i Ferrando, major d’edat amb NIF 38152535C; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Vicenç Personat i Pallarès, major d’edat amb NIF 77267882A; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Grau Giner, major d’edat amb NIF 47705649S; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Roser Guiteras López, major d’edat amb NIF 77304561C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Jaume Mauri Sala, major d’edat amb NIF 52157740L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Isidre Pineda Moncusí, major d’edat amb NIF 47154987L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Ramon Marañés Vidal, major d’edat amb NIF 34755739W; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Sara Marcé Adrián, major d’edat amb NIF 38429070A; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Pilar Aznar López, major d’edat amb NIF 37796808B; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Gallart Badia, major d’edat amb NIF 77093281H; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Joan Vendrell Martí, major d’edat amb NIF 77305472B; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Susana Vila Rios, major d’edat amb NIF 37325036S; soltera; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Àngels Pou Garcia, major d’edat amb NIF 52151209C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Coll Mañosa, major d’edat amb NIF 79270851V; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Javier Ortega Guillén, major d’edat amb NIF 43415358Y; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Romano Bosch, major d’edat amb NIF 38098618S; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Pau Olóndriz de Moragas, major d’edat amb NIF 36963199Z; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Tercer. Fer constar expressament que les dades personals de les persones que s’han nomenat com a nous membres de la Corporació Municipal constituïda el passat 13 de juny de 2015 i, en conseqüència, per imperatiu legal en aquesta sessió plenària, nous membres de la Junta General de la societat CALDES HABITATGE, SL, d’acord amb les atribucions que li confereix l’article 12è a) dels Estatuts de l’esmentada societat, actualitzant d’aquesta forma la situació jurídica de la companyia, són les següents:

Sr. Jordi Solé i Ferrando, major d’edat amb NIF 38152535C; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Núria Carné Navarro, major d’edat amb NIF 47807362E; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Isidre Pineda Moncusí, major d’edat amb NIF 47154987L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. M. Pilar Aznar López, major d’edat amb NIF 37796808B; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Vicenç Personat i Pallarès, major d’edat amb NIF 77267882A; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Jaume Mauri Sala, major d’edat amb NIF 52157740L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Josep Ramon Marañés Vidal, major d’edat amb NIF 34755739W; casat; domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Roser Guiteras López, major d’edat amb NIF 77304561C; casada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. David Través Ambrosio, major d’edat amb NIF 46808814L; solter; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Alexandra Redondo Ibáñez, major d’edat amb NIF 47810651E; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Anna Mata Domènech major d’edat amb NIF 77309571Q; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francesc Coral Prades, major d’edat amb NIF 47151169L; casat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Maria Dalmau Xalabarder, major d’edat amb NIF 77309523Z; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Javier Ortega Guillén, major d’edat amb NIF 43415358Y; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Carla Millan Pañaranda, major d’edat amb NIF 463529220Y; soltera; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sr. Francisco Martínez Boluda, major d’edat amb NIF 34752797G; divorciat; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Sra. Montserrat Romano Bosch, major d’edat amb NIF 38098618S; divorciada; amb domicili a la Plaça Font del Lleó, núm. 11, de Caldes de Montbui (08140).

Quart. Duració dels càrrecs:

Els consellers i conselleres membres de la Corporació senyors i senyores: Jordi Solé i Ferrando, Núria Carné i Navarro, Isidre Pineda i Moncusí, Maria Pilar Aznar i López, Vicenç Personat i Pallarès, Jaume Mauri i Sala , Josep Ramon Marañés i Vidal , Roser Guiteras i López , David Través i Ambrosio, Alexandra Redondo Ibañez, Anna Mata Domenech, Francesc Coral Prades, Maria Dalmau Xalabarder, Francisco Javier Ortega Guillen, Carla Millan Peñaranda, Francisco Martínez Boluda i Montserrat Romano Bosch, cessaran automàticament com a membres de la Junta General de la societat Caldes Habitatge SL en tant cessin al seu càrrec de membres de la Corporació, atès l’article 14 dels Estatuts de la societat.

Cinquè. Notificar aquests acords a totes les persones que han cessat com a membres de la Junta General de la societat Caldes Habitatge, SL.

Sisè. Notificar aquests acords a totes les persones que s'han nomenat com a nous membres de la Junta General de la societat Caldes Habitatge, SL, en el benentès que si en el termini de cinc dies des de la recepció de la seva notificació no manifesten res en contra s'entendrà que accepten tàcitament els nomenaments que conté.

Setè. Facultar el senyor Alcalde de l'Ajuntament de Caldes de Montbui per a la signatura de tots els documents per elevar a públics aquests acords de la societat Caldes Habitatge, SL, junt amb les notificacions, els certificats i les acceptacions adients, així com per efectuar qualsevol altra tramitació, en relació amb la inscripció d'aquests en el Registre Mercantil de Barcelona i en el Registre d'Ens Locals de Catalunya.

S'aproven per unanimitat.

 

20. DONAR COMPTE DEL DECRET D’ALCALDIA NÚMERO 000634/2015, DICTAT EN DATA 15 DE JUNY DE 2015, D’ORGANITZACIÓ DEL CARTIPÀS MUNICIPAL 2015-2019

A continuació es transcriu el contingut literal de l’esmentat decret:

“DECRET NÚM. 000634/2015

Identificació de l’expedient
Expedient número G1215-2015-000002 de Serveis Generals, d’organització del cartipàs municipal 2015-2019.

Antecedents
1. Celebrades les Eleccions Locals el passat 24 de maig de 2015 i constituït el nou Ajuntament el passat 13 de juny, es fa necessari procedir a l’establiment de la nova organització municipal.

2. Aquesta necessitat ve determinada per la potestat d’autoorganització de les Corporacions locals que estableixen l’article 4.1.a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, així com i l’article 8.1.a), Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

3. Per tant i en l’exercici d’aquesta potestat, correspon a l’Alcaldia, dintre de l’àmbit de la seva competència, nomenar els:


Tinents d’Alcalde.
Membres de la Junta de Govern Local.
Regidors responsables d’àrees o serveis.
Altres delegats de l’alcaldia en entitats territorials o institucionals.
Establir el règim de delegacions de les competències que cregui adients a cadascun dels òrgans col·legials o, si escau, unipersonals.

4. Així mateix, s’ha d’establir el règim de delegació d’atribucions de l’Alcaldia a la Junta de Govern Local i s’han d’efectuar les delegacions especials per a la direcció interna i la gestió dels serveis als diferents regidors/es.

5. Finalment, també s’han de nomenar els representants de l’alcalde en entitats o sectors d’activitat.

Fonaments de dret

Articles 4.1.a) i 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.


Articles 8.1.a), 53.2 i 53.3, 99 i concordants del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

Articles 43 a 48, ambdós inclosos, 52 i 53, del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

Per tot això i fent ús de les atribucions que la normativa em confereix,

RESOLC:

Primer. Constituir la Junta de Govern Local, com a òrgan col·legiat municipal de l'Ajuntament amb funcions d’assistència permanent a l’alcalde i amb caràcter resolutori amb les competències que se li deleguen en aquest moment per l’alcaldia i les que el ple li pugui delegar, la qual quedarà integrada pels membres següents:

President: Sr. Jordi Solé i Ferrando.

Vocals: Sr. Isidre Pineda Moncusí, regidor.
Sr. Vicenç Personat Pallarès, regidor.
Sr. Jaume Mauri Sala, regidor.
Sra. Maria Pilar Aznar López, regidora

Segon. Proposar al Ple que la Junta de Govern Local fixi la seva periodicitat de celebració de sessions ordinàries tots els dimarts no festius, tret del mes d’agost que no se’n celebraran, a les 12:00 hores, a les dependències d’aquest Ajuntament, prèvia convocatòria a l’efecte realitzada per aquesta Alcaldia.

Tercer. Nomenar Tinents d’Alcalde els membres de la Junta de Govern Local, per l’ordre que tot seguit es detalla, els regidors següents:

1r Tinent d’Alcalde: Sr. Isidre Pineda Moncusí
2n Tinent d’Alcalde: Sr. Vicenç Personat Pallarès
3r Tinent d’Alcalde: Sr. Jaume Mauri Sala.
4a Tinenta d’Alcalde: Sra. Maria Pilar Aznar López.

Els tinents d’alcalde, per l’ordre en què han estat nomenats, substituiran a l’Alcalde en els supòsits d’absència, malaltia o impediment que impossibiliti a aquest, l’exercici de les seves atribucions i exerciran les funcions que aquesta alcaldia els hi confereixi conforme a Dret.

Quart. Acordar que les atribucions de la Junta de Govern Local, a més de l’assistència permanent a l’alcalde, a l’empara del que disposa l’article 23 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i 54 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, per delegació expressa d’aquesta Alcaldia, ostentarà les atribucions següents:

  • Les contractacions d'obres, de subministraments, de serveis, de gestió de serveis públics, els contractes administratius especials, i els contractes privats quan el seu import no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del pressupost ni, en qualsevol cas, la quantia de sis milions d'euros (6.000.000 euros), incloses les de caràcter plurianual quan la seva durada no sigui superior als quatre anys, sempre que l'import acumulat de totes les seves anualitats no superi ni el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost del primer exercici, ni la quantia assenyalada.
  • La disposició de despeses en aquells assumptes en què sigui competent per a la contractació, d’acord amb l’apartat a) anterior, i de conformitat amb les Bases d’execució del pressupost.
  • L’aprovació dels projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació d’acord amb l’apartat a) anterior, i estiguin previstos en el Pressupost.
  • L’adjudicació de concessions sobre els béns d'aquestes i l'adquisició de béns immobles i drets subjectes a la legislació patrimonial quan el seu valor no superi el 10 per 100 dels recursos ordinaris del pressupost ni l'import de tres milions d'euros (3.000.000 euros), així com l'alienació del patrimoni, quan el seu valor no superi el percentatge ni la quantia indicats.
  • L'aprovació de factures i certificacions d’obres.
  • L'atorgament de les llicències, excepte que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o a la Junta de Govern Local.
  • L’atorgament de subvencions, beques i ajuts, sigui quin sigui el seu import, sempre que hagin estat el resultat d’una convocatòria pública. Es contempla en aquesta delegació els ajuts puntuals derivats d’urgències socials i causes anàlogues.
  • L’aprovació de convenis amb altres administracions, entitats de dret públic i ens privats per als quals sigui competent aquesta alcaldia, per raó de quantia o de matèria, sempre que aquestes no tinguin el caràcter d’indelegables.
  • Ordenar la publicació, execució i fer complir els acords de l'Ajuntament.
  • Les aprovacions dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, així com la dels instruments de gestió urbanística i dels projectes d'urbanització.
  • Les altres que expressament li atribueixin les lleis i aquelles que la legislació de l'Estat o de les comunitats autònomes assignin al municipi i no atribueixin a altres òrgans municipals.

Cinquè. La delegació de matèries de l’apartat anterior a favor de la Junta de Govern Local, comporta la delegació de tots els actes i acords referents a aquestes delegacions.

Sisè. Efectuar delegació especial per a la direcció interna i la gestió dels serveis municipals. Així mateix, es fa constar que l’enumeració de les competències que es transcriuen no són una relació exhaustiva de totes i cadascuna de les competències que inclou cada regidoria esmentada, essent aquestes les següents:

Comunicació i Informació Ciutadana:

– Comunicació interna i externa.
– Mitjans de comunicació públics.
– Relacions institucionals i protocol.

Seguretat i Civisme:

– Policia local.
– Mobilitat i senyalització viària.
– Civisme.

Hisenda:

– Confecció i seguiment dels pressupostos municipals.
– Ordenances fiscals i taxes.
– Relació amb ORGT.

Desenvolupament Econòmic:
– Indústria i empresa:

  • Foment de l’activitat industrial i empresarial.
  • Relació amb les entitats empresarials.
  • Impuls de les millores als polígons industrials.
  • La Piqueta, Oficina de Desenvolupament Econòmic Local.
  • Centre d’iniciatives Empresarials.
  • Associació de Municipis Eix de la Riera de Caldes.

– Comerç:

  • Promoció del comerç local.
  • Interlocució amb les associacions de comerciants.
  • Mercat municipal.

– Agricultura i ramaderia:

  • Promoció dels productes agroalimentaris locals i promoció de la qualitat alimentària.
  • Interlocució amb el sector.
  • Horts domèstics a Torre Marimon.

– Consum

  • Polítiques de consum i defensa del consumidor.
  • Oficina del consumidor.

– Treball:

  • Polítiques de foment de l’ocupació.
  • Plans i tallers d’ocupació.
  • Programes de formació laboral.
  • Borsa de treball i club de feina.

Recursos Humans:

– Polítiques de recursos humans.
– Relacions amb el comitè d’empresa.
– Negociació del conveni col·lectiu i seguiment de la seva aplicació.

Govern Obert:

– Implantació de les eines d’administració electrònica.
– Desenvolupament dels serveis informàtics.
– Foment dels serveis TIC.
– Polítiques de transparència i accés a la informació.
– Oficina d’Atenció al Ciutadà.
– Padró.
– Arxiu municipal.
– Relació amb la Sindicatura de Greuges i amb el Jutjat de Pau.

Educació i Formació Permanent:

– Escoles bressol municipals.
– Participació en la programació de l’ensenyament i cooperació amb l’administració educativa en la creació, construcció i manteniment de centres docents.
– Participació en les millores pedagògiques dels centres educatius.
– Projecte educatiu de poble.
– Millores als centres d’ensenyament cedits a la Generalitat.
– Oficina municipal d’escolarització.
– Escola d’adults El Roure Gros i formació permanent.
– Oficina de català i promoció de la llengua catalana.

Cultura i Patrimoni:

– Programació cultural.
– Foment de la cultura i les arts.
– Relació amb les entitats culturals i suport a les activitats.
– Equipaments culturals públics.
– Museu Thermàlia.
– Gestió, protecció i promoció del patrimoni local.
– Arxiu històric.
– Polítiques de recuperació de la memòria històrica.

Turisme i Termalisme:

– Promoció turística, marca turística, desenvolupament de l’oferta i les infraestructures turístiques, interlocució amb el sector.
– Foment i promoció de la vila com a destinació termal.
– Oficina de turisme.
– Fires i jornades gastronòmiques.

Participació Ciutadana i Voluntariat:

– Participació ciutadana:

  • Consells de participació i altres processos participatius.
  • Pla Estratègic Horitzó 2025.

– Agermanaments i foment de la projecció exterior.

Acció Social i Igualtat d'Oportunitats:

– Polítiques socials.
– Programa d’atenció a la dona i a la família.
– Programa d’atenció a la infància.
– Centre obert.
– Igualtat d’oportunitats.
– Programes de suport sociosanitari adreçats a la gent gran.
– Persones amb dependència.
– Atenció domiciliària.
– Relació amb les entitats del tercer sector social.
– Coordinació amb el CAP i amb les autoritats sanitàries per a la millora dels serveis sanitaris públics.
– Dret a l’habitatge, oficina local d’habitatge.
– Polítiques d’acollida i integració de nouvinguts.

Cooperació i Solidaritat:

– Definició, finançament i seguiment de projectes de cooperació al desenvolupament.
– Programes de sensibilització sobre la lluita contra les desigualtats nord – sud.
– Relació amb les entitats de solidaritat.
– Consell de cooperació.

Gent Gran:

– Promoció de l’envelliment actiu.
– Relacions amb les entitats de la gent gran.
– Espai de gent gran a Cases dels Mestres.

Joventut:

– Polítiques de joventut.
– Espai jove El Toc.

Esports:

– Gestió i millora de les instal·lacions esportives municipals.
– Promoció de l’esport.
– Relació i suport a les entitats esportives.
– Esport escolar.

Urbanisme, Planejament territorial i Activitats:

– Planejament i gestió urbanística: desenvolupament del POUM (plans parcials, plans especials, polígons d’actuació, modificacions de planejament).
– Autoritzacions d’urbanisme (llicències, parcel·lacions, informes urbanístics) i d’activitats.
– Protecció de la legalitat urbanística i control d’obres als espais públics.
– Obra pública: redacció de projectes, contractació, control de l’execució, recepció d’obres.
– Urbanitzacions.
– Xarxa viària supramunicipal i infraestructures de transport.
– Salut pública.

Serveis municipals:

– Serveis municipals:

  • Aigua.
  • Clavegueram.
  • Enllumenat públic.
  • Xarxes de distribució.
  • Neteja viària i equipaments.
  • Recollida i tractament de residus.
  • Servei d’Acollida d’Animals i relacions amb protectora d’animals.
  • Serveis funeraris i cementiri.
  • Transport urbà i interurbà.

– Manteniment d’equipaments públics.

Espais Públics i Sostenibilitat:

– Manteniment parcs, jardins i zones verdes.
– Manteniment i millora de via pública i d’espais públics.
– Protecció del medi natural.
– Manteniment de camins i prevenció d’incendis.
– Pla d’acció per a l’energia sostenible.
– Sensibilització mediambiental.

La delegació especial es fa en la modalitat prevista a l’apartat cinquè, lletra b) de l’article 43 del RD 2568/1986, sota la direcció de l’Alcaldia presidència, i d’acord amb les reserves que l’Alcaldia reté i amb els nomenaments següents:

- Senyor Jordi Solé i Ferrando, alcalde, es reserva les competències següents:
Responsable de Seguretat i Civisme.

- Senyora Núria Carné i Navarro, assumeix les competències següents:
Regidora de Comunicació i Informació Ciutadana.
Regidora d’Esports.

- Senyor Isidre Pineda Moncusí, Primer tinent d'alcalde, assumeix les competències següents:
Regidor de Cultura i Patrimoni.
Regidor de Turisme i Termalisme.
Regidor de Participació Ciutadana i Voluntariat.
Regidor de Cooperació i Solidaritat.

- Senyora M. Pilar Aznar López, Quarta tinenta d’alcalde, assumeix les competències següents:
Regidora d’Acció Social i Igualtat d’Oportunitats.
Regidora de Gent Gran.

- Senyor Vicenç Personat Pallarès, Segon tinent d'alcalde, assumeix les competències següents:
Regidor d’Urbanisme, Planejament Territorial i Activitats.
Regidor de Recursos Humans.
Representant a les entitats urbanístiques col·laboradores.

- Senyor Jaume Mauri Sala, Tercer tinent d’alcalde, assumeix les competències següents:
Regidor d’Espais Públics i Sostenibilitat.
Regidor de Serveis Municipals.

- Senyor Josep Ramon Marañés Vidal, assumeix les competències següents:
Regidor de Desenvolupament Econòmic.
Regidor d’Hisenda.

- Senyora Roser Guiteras López, assumeix les competències següents:
Regidora d’Educació i Formació Permanent.

- Senyor David Través i Ambrosio, assumeix les competències següents:
Regidor de Joventut.
Regidor de Govern obert.

Setè. Autoritzar la delegació de la signatura de l'alcalde titular de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, a favor del regidor de l'Ajuntament senyor David Través Ambrosio, dels Certificats relacionats amb el Padró d'Habitants, tant l'actual com l'històric.

Vuitè. Fer pública aquesta Resolució al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al butlletí informatiu municipal “Casa de la Vila” i a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament, en compliment del que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i comunicar-la a totes les Àrees, departaments i serveis de l'Ajuntament.

Novè. Entrada en vigor i derogacions.

El present Decret és executiu des del dia següent a la data d’aquest propi Decret, o sigui, el dia 16 de juny de 2015. Això de conformitat amb el que disposa l’article 44.2 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i haurà d’inscriure’s al Llibre de Decrets de l’Alcaldia amb data d’avui.
Queda sense efecte el Decret d’Alcaldia núm. 660/2011 i els altres decrets de delegació de l’anterior legislatura, als quals s’establia l’estructura orgànica de l’administració de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.
Desè. Notificar aquesta resolució als interessats, en el benentès que si en el termini de cinc dies des de la recepció de la notificació no manifesten res en contra s’entendrà que accepten tàcitament els nomenaments i delegacions que conté. Donar-ne compte al Ple en la primera sessió que celebri, en compliment del que disposa l’article 38.d) del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre."

Fonaments de dret

Únic: L’article 21.1.k) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, disposa que l’Alcalde pot ostentar l’atribució de l’exercici de les accions judicials i administratives i la defensa de l’Ajuntament en les matèries de la seva competència, fins i tot quan les hagués delegat a un altre òrgan i, en cas d’urgència, en matèries de la competència del Ple, en aquest supòsit donant-ne compte a la primera sessió plenària que celebri per a la seva ratificació.

Resolució,

En conseqüència el Ple de l’Ajuntament acorda:

Únic. Restar assabentats del Decret d’Alcaldia número 000634/2015, dictat en data 15 de juny de 2015, pel qual es constitueix la Junta de Govern Local, es proposa al ple de l’ajuntament la seva periodicitat, es nomena els tinents d’alcalde i els membres de la Junta de Govern Local, i s’acorden les atribucions de la Junta de Govern Local per delegació expressa de l’Alcaldia.

 

Darrera actualització: 14.07.2015 | 14:50