Escaldàrium 2015. Agraïments

Dilluns, 13 de juliol de 2015

La nit de dissabte el poble sencer feia olor a pólvora i llambordes mullades. L'Escaldàrium no va deixar ni un racó de poble sense tocar

Quan una festa se supera a si mateixa deixar de ser necessari posar el lloc de celebració, és suficient amb arribar a qualsevol punt del poble que l'acull. Això ha passat amb l'Escaldàrium. Dissabte a la nit, tots els carrers del Caldes de Montbui i tots els itineraris possibles acabaven al mateix lloc, la plaça de la Font del Lleó. No calien indicacions, ni preguntes, només calia seguir la corrent, la gent, i l'olor de foc i aigua.

L'Ajuntament felicita a totes les persones, entitats i serveis municipals implicats en la celebració de la festa i corresponsables de l'èxit d'aquesta edició. I adreça una felicitació i un agraïment especials al Ball de Diables, creadors i promotors de l'Escaldàrium. La festa del foc i l'aigua.

Gràcies i fins l'any que ve.

 

 

Darrera actualització: 13.07.2015 | 14:23