La instal·lació de dos passos de vianants a Pi i Margall alteren la circulació durant dues setmanes (del 27 de setembre al 7 d'octubre), en dos trams de l'entrada sud del municipi
Avui ha començat la instal·lació d'un dels dos nous passos de vianants de Pi i Margall que tenen per objectiu l'increment de la seguretat viària al principal carrer del nucli urbà.
Els passos de vianants estan fets amb un material nou que millora la visibilitat, és antilliscant i incorpora il·luminació de led que els fa més visibles i des de més distància.
El primer s'ha començat a instal·lar a l'entrada sud del municipi, a l'alçada del polígon comercial El Tint, i les obres duraran tota aquesta setmana.
El segon s'instal·larà durant tota la setmana que ve a la cantonada de Pi i Margall amb Joaquim Jorba i Sabadell.
Aprofitant aquestes tasques, la Policia Local ha fet una proposta pilot de reordenació del trànsit a la zona, que ajuda a salvar les zones en obres i que pretenen millorar la seguretat viària de Pi i Margall al seu pas pels barris Bugarai i Ametller.
Els canvis seran els següents:
Disculpeu les molèsties i gràcies per la vostra col·laboració.