El 96% dels veïns de Caldes de Montbui, satisfet de viure a la vila termal

Dijous, 24 de novembre de 2016

6 de cada 10 serveis valorats obté un notable i cap dels serveis se situa per sota de l’aprovat

La regidora de Comunicació i Informació Ciutadana, Núria Carné, ha presentat aquest dijous 24 de novembre els resultats de l’enquesta de satisfacció ciutadana 2016 encarregada per l’Ajuntament de Caldes de Montbui. L’enquesta mostra un elevat grau de satisfacció dels ciutadans respecte als serveis municipals i al municipi en general. 8 de cada 10 veïns enquestats creu que en el darrer any Caldes de Montbui ha millorat, un 84% creu que de cara al futur seguirà millorant i més del 96% es mostra satisfet de viure a la vila termal. Dels 20 serveis municipals analitzats, tots estan aprovats amb una nota superior al 5,5 i 13 (el 65%) tenen una valoració mitjana superior al 7, obtenint així un notable.

Els serveis amb una millor valoració són els relacionats amb la cultura, l’oci i l’esport, així com els que tenen a veure amb l’espai públic, les zones verdes i l’entorn natural i la qualitat de l’oferta turística i la gestió global de l’Ajuntament. D’altra banda, els que han rebut una puntuació més baixa han estat l’oferta d’aparcament, el trànsit i la circulació de vehicles, l’asfaltat i la conservació de carrers, i la recollida d’escombraries per part dels usuaris que tenen el servei porta a porta. La resta de serveis, com la neteja dels carrers o el funcionament del CAP, tenen unes notes mitjanes superiors al 6,6.

La regidora ha explicat que l’enquesta s’ha fet per conèixer l’opinió de la ciutadania i servirà al govern municipal per analitzar les línies de treball actuals. D’aquesta manera, Carné ha afirmat que es treballarà per potenciar els serveis que no arriben al notable perquè els calderins estiguin més satisfets i ha afegit que ja s’està incidint en el tema de l’aparcament, el que té una nota més baixa.

Cal destacar que els calderins valoren especialment l’oferta d’activitats festives i culturals, amb una nota d’un 7,91; les instal•lacions esportives, que han obtingut un 7,81; i i l’estat de conservació del patrimoni històric, amb un 7,4.

Enquesta de satisfacció ciutadana 2016
L’ajuntament de Caldes de Montbui ha encarregat a la consultoria sociopolítica Neòpolis l’elaboració de l’enquesta de satisfacció ciutadana 2016. Les conclusions d’aquest treball són el resultat de les enquestes realitzades per telèfon, d’una durada aproximada de 15 minuts cadascuna, que s’han realitzat entre el 7 de setembre i el 6 d’octubre d’aquest 2016. L’enquesta s’ha fet a un total de 402 habitants empadronats a Caldes de 18 o més anys, una mostra representativa de la població actual del municipi.

 

Darrera actualització: 28.11.2016 | 09:09