El concert solidari de la Fira de Nadal recapta 1.295 euros per a la investigació de la dermatomiositis juvenil

Dijous, 15 de desembre de 2016

La iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de Caldes i el Rotary Club, va consistir en un concert a càrrec de l’Acadèmia 1750

Aquest dijous al matí s’ha fet l’entrega de la recaptació del concert solidari fet en el marc de la passada edició de la Fira de Nadal. La iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de Caldes de Montbui i el Rotary Club de Caldes de Montbui, es va plantejar amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació de la dermatomiositis juvenil. Les dues sessions del concert, que va anar a càrrec de l’Acadèmia 1750, han permès recaptar un total de 1.295 euros. Els regidors Isidre Pineda i Pilar Aznar i els representants del Rotary Club Albert Tusell i Francesc Martínez Boluda han fet entrega de la recaptació a Gisela Guevara, mare de l’Ana a la que fa 2 anys li van diagnosticar dermatomiositis juvenil.

Els diners recaptats es destinaran a l’Hospital Sant Joan de Déu per a la investigació d’aquesta malaltia minoritària i crònica que afecta nens i nenes d’entre 5 i 16 anys. La calderina Gisela Guevara va iniciar aquesta campanya després de que fa 2 anys li diagnostiquessin a la seva filla Ana. L’objectiu a assolir són 87.400 euros dels quals ja n’han aconseguit recaptar gairebé 50.000.

Si voleu conèixer més detalls d’aquesta campanya podeu visitar el web: http://www.elmeugradesorra.org/ca/repte/11730/mi-hermana-y-la-enfermedad-invisible/

Darrera actualització: 15.12.2016 | 18:08