Acords del Ple ordinari del 22 de desembre de 2016

Dijous, 22 de desembre de 2016

www.caldesdemontbui.cat ha publicat els acords de la sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament celebrada el 22 de desembre de 2016. També podeu consultar les actes de plens anteriors al Portal de Transparència

1. APROVAR L’ESBORRANY DE L’ACTA DE LA SESSIÓ PLENÀRIA ORDINÀRIA ANTERIOR DE DATA 24 DE NOVEMBRE DE 2016.

El punt s’aprova per assentiment.

2. APROVAR INICIALMENT EL PRESSUPOST GENERAL DE L’AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI PER A L’EXERCICI 2017, QUE COMPRÈN EL PRESSUPOST PROPI DE L’ENTITAT I EL PRESSUPOST DE LES SOCIETATS MERCANTILS MUNICIPALS GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, S.A. I CALDES HABITATGE, S.L., EXPEDIENT NÚM. 87/2016
Primer.- Aprovar inicialment el Pressupost General Municipal i les Bases d’Execució del Pressupost de l’Ajuntament de Caldes de Montbui per l’exercici econòmic de 2017, desglossats en els Pressupostos següents:
1.- PRESSUPOST DE L’ENTITAT
Estat d’ingressos
Capítol I - Impostos Directes .................................... 8.614.000,00 €
Capítol II - Impostos Indirectes ................................. 317.000,00 €
Capítol III - Taxes, preus públics i altres ingressos ..... 4.121.816,46 €
Capítol IV - Transferències corrents ........................... 4.832.102,91 €
Capítol V - Ingressos Patrimonials ............................. 107.938,78 €
Capítol VII - Transferències de capital ........................ 1.007.070,64 €
Capítol IX - Passius financers .................................... 3.715.630,25 €
TOTAL INGRESSOS ............................ 22.715.559,04 €

Estat de despeses
Capítol I - Despeses de personal ............................. 7.895.297,70 €
Capítol II - Despeses corrents en béns i serveis ...... 7.093.505,24 €
Capítol III - Despeses financeres ............................... 148.001,07 €
Capítol IV - Transferències corrents ............................ 1.301.581,63 €
Capítol VI - Inversions reals ........................................ 4.731.307,89 €
Capítol VII - Transferències de capital ........................ 70.000,00 €
Capítol IX - Passius financers ..................................... 1.475.865,51 €
TOTAL DESPESES ............................... 22.715.559,04 €

2.- PRESSUPOSTOS SOCIETATS MERCANTILS DEPENDENTS:
2.1.- GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEIS, S.A. (GMSSA)
Estat d’ingressos .......................................... 1.507.684,53 €
Estat de despeses ........................................ 1.507.684,53 €
2.2.- CALDES HABITATGE, SL
Estat d’ingressos .......................................... 3.000,00 €
Estat de despeses ........................................ 3.000,00 €
3.- PRESSUPOST CONSOLIDAT
Total ingressos ....................................... 24.048.226,04 €
Total despeses ....................................... 24.048.226.04 €

Segon.- Aprovar inicialment les plantilles de personal que es detallen al Pressupost.

Tercer.- Exposar al públic el Pressupost General per l’any 2017, les Bases d’Execució i les plantilles de personal mitjançant publicació d’edicte en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de la Casa Consistorial pel període de 15 dies hàbils, a efectes de possibles reclamacions segons estableix l’article 169 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals. Aquest acord es considera definitiu si no es produeixen reclamacions en contra durant el termini d'exposició pública, i entrarà en vigor en l'exercici al qual es refereix.


Quart.- Remetre còpia del Pressupost General a la Delegació del Ministeri d’Economia i Hisenda i a la Direcció General de l’Administració Local de la Generalitat de Catalunya, un cop finalitzades totes les actuacions i tràmits establerts, d’acord amb allò que disposa l’article 169 de l’ esmentat text refós, l’Ordre HAP/2105/2012, d’1 d’octubre, per la que es desenvolupen les obligacions de subministrament d’informació previstes a la Llei Orgànica 4/2012, de 28 de setembre, que modifica la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera i l’Ordre HAP/2082/2014, de 7 de novembre que modifica l'Ordre HAP/2105/2012, d’1 d’octubre.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, les abstencions de SC, CiU, PSC i UPC i el vot en contra del PPC.


3. APROVAR LA RENOVACIÓ DE PATRONS REPRESENTANTS DE L'AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI A LES FUNDACIONS PRIVADES “RESIDÈNCIA SANTA SUSANNA I LLEGAT SANTA SUSANNA”, EXPEDIENT NÚMERO G1215 2015 000022 DE SERVEIS GENERALS.
Primer. Acceptar les dimissions dels senyors Joan Badia Campabadal i Josep Soley Marsal com a vocals patrons representants de l'Ajuntament de Caldes de Montbui a la Fundació Privada Llegat Santa Susanna i a la Fundació Privada Residència Santa Susanna, respectivament.


Segon. Nomenar el senyor Joan Serra i Malla com a representant de l’Ajuntament de Caldes de Montbui a la “Fundació Privada Llegat Santa Susanna”, en el lloc deixat vacant pel senyor Joan Badia Campabadal, per la resta del període del quadrienni 2015-2019.


Tercer. Nomenar el senyor Joan Badia Campabadal com a vocal patró representant de l’Ajuntament de Caldes de Montbui a la “Fundació Privada Residència Santa Susanna”, en el lloc deixat vacant pel Josep Soley Marsal, per la resta del període del quadrienni 2015-2019.


Quart. Notificar aquests acords a les persones interessades, en el benentès que si en el termini de cinc dies des de la recepció de la seva notificació no manifesten res en contra s'entendrà que accepten tàcitament els nomenaments que conté.


Cinquè. Notificar l’acord a la Fundació Privada Residència Santa Susanna i a la Fundació Privada Llegat Santa Susanna.


Sisè. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.

Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.
El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, CiU, PSC, UPC i PPC i l’abstenció de SC.

4. FIXAR LA PERIODICITAT DE LES SESSIONS ORDINÀRIES DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL QUE ES FARAN A PARTIR DEL MES DE GENER DE 2017, EXPEDIENT NÚMERO G1215 2015 000014 DE SERVEIS GENERALS.
Primer. Fixar que les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local es faran amb caràcter setmanal tots els divendres no festius, tret del mes d’agost que no se’n faran, a les 13:00 hores, a les dependències d’aquest Ajuntament, prèvia convocatòria a l’efecte realitzada per aquesta Alcaldia, a partir del mes de gener de 2017, inclòs.


Segon. Facultar el senyor Alcalde per a posposar o avançar les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local quan el dia fixat sigui festiu o es trobi inclòs en un període vacacional. En aquest supòsit mantindrà el caràcter de sessió ordinària.


Tercer. Comunicar aquest acord a tots els regidors afectats i als caps dels diferents serveis municipals, per al seu coneixement i efecte.


Quart. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i al Tauler d’anuncis municipals.


Cinquè. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.


Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC i les abstencions de SC, CiU, PSC, UPC i PPC.

5. APROVAR LA CREACIÓ DEL SERVEI PÚBLIC MUNICIPAL «COMPLEX ESPORTIU LES CREMADES», SEGONS MEMÒRIA JUSTIFICATIVA I PROJECTE D’ESTABLIMENT, EL REGLAMENT D’ÚS I LES TARIFES MUNICIPALS I ALTRES SERVEIS, EXPEDIENT NÚMERO G1410 2016 000128 DE SECRETARIA.
Primer. Aprovar la creació del servei públic municipal «compleix esportius Les Cremades», segons memòria justificativa i projecte d’establiment, el reglament d’ús i les tarifes municipals i altres serveis.


Segon. Sotmetre l’expedient d’aprovació de la creació del servei públic i bases a un tràmit d’exposició pública de TRENTA DIES, mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província, al Diari Oficial de la Generalitat, al Taulell d’anuncis de l’ajuntament i a la Web municipal, a l’efecte que pugui ser examinat i, en el seu cas, es formulin les al•legacions que es considerin pertinents, d’acord amb allò que disposa l’article 160.1 del Decret número 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals,


Tercer. Comunicar l’acord al departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Caldes de Montbui i als interessats als efectes adients.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, CiU i PPC i l’abstenció de SC, PSC i UPC.

6. APROVAR LA DECLARACIÓ DE SERVEIS ESSENCIALS I PRIORITARIS D’AQUEST AJUNTAMENT, ALS EFECTES DE CONTRACTACIÓ DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL, O NOMENAMENT DE PERSONAL ESTATUTARI TEMPORAL, O DE FUNCIONARIS INTERINS. EXPEDIENT NÚMERO RH/177/2016 DE RECURSOS HUMANS.
Primer. Aprovar la declaració de serveis essencials i prioritaris d’aquest Ajuntament, als efectes de contractació de personal laboral temporal, o nomenament de personal estatutari temporal, o de funcionaris interins, amb efectes a partir de la data següent a la seva aprovació plenària.
1. Àrea de Serveis Generals
LLOC DE TREBALL SERVEI
DIRECTOR/A ARXIU MUNICIPAL ARXIU
SECRETARIA SECRETARIA
TAG SECRETARIA
TÈC. MITJÀ SERVEIS INFORMÀTICS INFORMATICA
CAP SERVEI DE L'OAC OAC
CAP SERVEI RRHH RRHH
CAP SERVEIS INFORMÀTICS INFORMATICA
TÈC.AUX. SERV. INFORMÀTICS INFORMATICA
ADMINISTRATIU/VA 2 OAC
ADMINISTRATIU/VA 3 OAC
ADMINISTRATIU/VA 1 RRHH
AUX. ADMINISTRATIU/VA 3 RRHH
ADMINSTRATIU/VA 3 SECRETARIA
AGENT NOTIFICADOR OAC
AUX. ADMTIU/VA 2 (OAC) OAC
CONSERGE (OAC) OAC
AUX. ADMTIU/VA 1 OAC

2. Àrea de Serveis Econòmics
LLOC DE TREBALL SERVEI
INTERVENTOR/A INTERVENCIÓ
TÈCNIC D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL INTERVENCIÓ
TÈCNIC MIT. COMPTABLE COMPTBILITAT
TRESORERA TREOSRERIA
ADMINISTRATIU/VA 1 COMPTABILITAT
AUX. ADMTIU/VA 2 TRESORERIA

3. Àrea de Serveis Territorials
DENOMINACIÓ SERVEIS TÈCNICS
ENGINYER ST
CAP DE SS.TT. ST
ARQUITECTE URBANISME
CAP UNITAT JURÍDICA/ADMTIVA URBANISME
ARQUITECTE TÈCNIC HABITATGE
TÈC. MITJÀ DE MEDI AMBIENT MEDI AMBIENT
TÈC. DE SERVEIS MUNICIPALS I ACTIVITATS SERVEIS TÈCNICS
ARQUITECTE TÈCNIC SERVEIS TÈCNICS
INSPECTOR OBRES I LLICENCIES SERVEIS TÈCNICS
CAP SERVEI BRIGADES BRIGADES
AGENT DE TERRITORI I MEDI AMBIENT MEDI AMBIENT
ADMINISTRATIU/VA 2 ST
ADMINISTRATIU/VA 3 ST
AODL/TÈCNICA DINAMITZADORA PLA DE BARRIS SERVEIS TÈCNICS
OFICIAL D'OBRES BRIGADA OBRES
OPERARI OBRES BRIGADA OBRES
OFICIAL PARCS JARDINS I ZONES VERDES BRIGADA JARDINERIA
OPERARI PARCS, JARDINS I ZONES VERDES BRIGADA JARDINERIA
CAP EQUIP PARCS, JARDINS I ZONES VERDES BRIGADA JARDINERIA
OFICIAL SERVEIS GENERALS CEMENTIRI BRIGADA SERVEIS GENERALS
OPERARI SERVEIS GENERALS BRIGADA SERVEIS GENERALS

4. Àrea de la Policia Local
LLOC DE TREBALL SERVEI
ADMINISTRATIU/VA 1 POLICIA
AUX. ADMTIU. 2 POLICIA
AGENT POLICIA
CAPORAL POLICIA
OFICIAL SENYALITZACIÓ POLICIA
OPERARI SENYALITZACIÓ POLICIA

5. Àrea d’Alcaldia
LLOC DE TREBALL SERVEI
CAP DE COMUNICACIÓ ALCALDIA
DIRECTOR/A DE RÀDIO RÀDIO CALDES
TÈCNIC/A DE SO RÀDIO CALDES

6. Àrea de Serveis Personals
LLOC DE TREBALL SERVEI
PSICOPEDAGOGA EDUCACIÓ
DIRECTORA DE MUSEUS MUSEUS
CAP DE PROMOCIÓ ECONÒMICA MERCAT
CAP D'ÀREA DE SS.PP. SP
TÈCNICA MITJÀ DE CULTURA CULTURA
DIRECTORA ESCOLA BRESSOL E.BRESSOL
MESTRA EDUCACIÓ INFANTIL E.BRESSOL
TÈC. AUX. EDUCACIÓ INFANTIL E.BRESSOL
PROFESSORA ADULTS EDUCACIÓ
TÈCNICA EDUCACIÓ EDUCACIÓ
TÈCNICA EDUCACIÓ DE SUPORT EDUCACIÓ
TÈCNICA D'INMIGRACIÓ EDUCACIÓ
COORDINADORA ESCOLA ADULTS EDUCACIÓ
PROFESSORA ADULTS EDUCACIÓ
DIRECTORA DE MUSICA ESCOLA MÚSICA
CAP D'ESTUDIS ESCOLA MÚSICA
PROFESSOR/A DE MUSICA ESCOLA MÚSICA
TÈCNIC/A D'ESPORTS ESPORTS
TÈCNIC. MIT. JOVENTUT JOVENTUT
TÈCNIC MITJA PART. CIUTADANA PARTICIPACIÓ CIUTADANA
ADMINISTRATIU/VA DE PROMOCIÓ MERCAT
CAP DE SERVEIS SOCIALS SERVEIS SOCIALS
TREBALLADORA SOCIAL SERVEIS SOCIALS
EDUCADORA SOCIAL SERVEIS SOCIALS
PROFESSORA D'ART TALLER D'ART
TÈC. AUX. D'ART TALLER D'ART
TÈNICA MIT. TURISME TURISME
TÈC. AUX. BIBLIOTECA BIBLIOTECA
ADMINISTRATIU/VA 2 CENTRE CÍVIC
ADMINISTRATIU/VA 1 EL TOC
ENCARREGAT INSTAL•LACIONS ESPORTIVES ESPORTS
ADMINISTRATIU/VA 1 SERVEIS SOCIALS
CAP ADMTIVA. DE SP SERVEI S PERSONALS
AUXILIAR DE MUSEUS MUSEUS
TREBALLADORA FAMILIAR SERVEIS SOCIALS
AUXILIAR ADMTIVA. 1 SERVEIS PERSONALS
BIDELL EDUCACIÓ
OPERARI MANTENIMENT ESPORTS ESPORTS

Segon. Les contractacions laborals temporals, o els nomenaments com a funcionari interí, portats a terme com a conseqüència d’aquesta declaració de serveis prioritaris i essencials, en cap cas podran suposar una modificació per increment del pressupost del Capítol 1 de personal d’aquest Ajuntament, en els termes que determina la normativa d’estabilitat pressupostària.


Tercer. Amb caràcter previ a la formalització de qualsevol contractació o nomenament de caràcter temporal, ha de quedar acreditat en l’expedient, mitjançant informe del cap d’àrea respectiu, les causes de la necessitat urgent i inajornable per procedir a la contractació o nomenament de personal, així com la impossibilitat de suplir les mancances de personal pels sistemes reglamentaris o convencionals de provisió, i amb especial justificació de la impossibilitat d’emprar els mecanismes legals o convencionals d’assignació de funcions al personal de la mateixa Corporació en actiu.


Quart. Queden derogats els serveis essencials i prioritaris aprovats en les sessions plenàries següents:
a) Sessió plenària de 26 d’abril de 2012
b) Sessió plenària de 31 d’octubre de 2013
c) Sessió plenària de 27 de febrer de 2014
d) Sessió plenària de 29 de maig de 2014


Cinquè. Publicar aquest acord al tauler d’edictes de l’Ajuntament de Caldes de Montbui i al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, SC, CiU, UPC i PPC i el vot en contra del PSC.

7. APROVAR L’ACORD SOBRE LA MODIFICACIÓ DE LA JORNADA DE TREBALL ENTRE ELS REPRESENTANTS DEL PERSONAL DE L’AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI (COMITÈ D’EMPRESA I JUNTA DE PERSONAL) I ELS REPRESENTANTS DELEGATS DE L’ADMINISTRACIÓ AIXÍ COM EL MANUAL DE PROPOSTES DE MILLORA. EXPEDIENT NÚMERO RH/190/2016 DE RECURSOS HUMANS.
Primer. Aprovar l’Acord sobre la modificació de la Jornada de Treball, segons acta de la Reunió de la Comissió de Seguiment del Conveni número 9 de 14 de novembre de 2016, entre els Representants del personal de l’Ajuntament de Caldes de Montbui (Comitè d’Empresa i Junta de Personal) i els representants delegats de l’Administració, així com el Manual de Propostes de Millora, que consten a l’expedient.


Segon. Publicar aquest acord al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Caldes de Montbui i trametre còpia la Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.


Tercer. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa es podrà interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la seva publicació al tauler d’edictes, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.


Tanmateix, es podrà interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.

Quant als empleats laborals, contra aquesta resolució, que és definitiva i exhaureix la via administrativa d'acord amb allò que estableix l'article 52 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, que aprova la Llei de bases de règim local, l'article 172.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, de conformitat amb l'article 138 de la Llei 36/2011, 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, podran interposar demanda davant del jutjat social competent en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de la data de la publicació d'aquesta resolució al tauler d’edictes de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.


Tot això sense perjudici de poder interposar els interessats/ades qualsevol altra reclamació que estimin procedent.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, SC, CiU, i PSC i l’abstenció d’UPC i PPC.

8. APROVAR L’ADHESIÓ A LA XARXA XALOC, D’ACORD AMB EL PROTOCOL GENERAL PER A L’ADHESIÓ A LA XARXA DE SERVEIS LOCALS D’OCUPACIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA. EXPEDIENT NÚMERO 2.5.5/2016 DE TREBALL.
Primer. Aprovar l’adhesió a la Xarxa de Serveis Locals d’Ocupació (Xarxa XALOC) de la Diputació de Barcelona, i la seva formalització, segons el model de sol•licitud i en els termes establerts al Protocol general per a l’adhesió a la Xarxa de Serveis Locals d’Ocupació (Xarxa XALOC) de la Diputació de Barcelona, els quals consten en l’expedient administratiu.


Segon. Notificar l’acord a la Diputació de Barcelona i a la regidoria de Desenvolupament Econòmic d’aquest Ajuntament.


Tercer. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.


Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.


El punt s’aprova per unanimitat.

9. APROVAR INICIALMENT EL PROJECTE CONSTRUCTIU «PAS INFERIOR SOTA LA C-59, CAMÍ DEL POLÍGON DE LA BORDA, AL TERME MUNICIPAL DE CALDES DE MONTBUI». EXPEDIENT NUMERO TO104-2016-000007 DE SERVEIS TERRITORIALS.
Primer. Aprovar inicialment projecte constructiu «Pas inferior sota la C-59, camí del polígon de La Borda, al terme municipal de Caldes de Montbui», redactat per l’enginyer de camins, senyor Manuel Reventós i Rovira, amb un pressupost per contracte de 640.749,28 euros (IVA 21% inclòs), 529.544,86 euros més 111.204,42 euros corresponents al 21% d'IVA.


Segon. Sotmetre el projecte constructiu «Pas inferior sota la C-59, camí del polígon de La Borda, al terme municipal de Caldes de Montbui» a un tràmit d’informació pública de TRENTA DIES mitjançant la publicació dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament, a l'efecte que el projecte pugui ser examinat i, en el seu cas, es formulin les al•legacions que es considerin oportunes.


Tercer. Trametre còpia, en suport informàtic, del projecte constructiu «Pas inferior sota la C-59, camí del polígon de La Borda, al terme municipal de Caldes de Montbui» aprovat inicialment, als següents organismes perquè emetin els respectius informes:
I. Serveis Territorials de Carreteres de Barcelona de la Secretaria General de Territori i Sostenibilitat.
II. Agència Catalana de l'Aigua (ACA) de la Secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat.


Quart. Notificar aquest acord a les empreses de subministrament següents:
I. Gestió Municipal de Serveis SA (GMSSA)
II. Electra Caldense SA


Cinquè. Aquest és un acte de tràmit, no definitiu en via administrativa i no susceptible de recurs; sense perjudici que pugueu exercitar el que estimeu procedent, de conformitat amb el que disposa l’article 40.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.


El punt s’aprova per unanimitat.

10. APROVAR EL CONTINGUT DEL CONVENI ENTRE EL CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL I L’AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI PER A LA PRESTACIÓ D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA EN MATÈRIA DE SALUT PÚBLICA, EXPEDIENT NÚM. TC301-2016-000082 DE SERVEIS TERRITORIALS.
Primer. Aprovar el contingut del conveni entre el Consell Comarcal del Vallès Oriental i l’ajuntament de Caldes de Montbui per a la prestació d’assistència tècnica en matèria de salut pública.


Segon. Facultar el senyor Alcalde per a la signatura d’aquest conveni.


Tercer. Preveure en el pressupost municipal de 2017 consignació pressupostària suficient per fer front a les obligacions derivades d'aquest conveni.


Quart. Trametre còpia d’aquest conveni signat al Consell Comarcal del Vallès Oriental.


Cinquè. Notificar aquest acord als interessats


Sisè. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.


Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, SC, PSC, UPC i PPC i l’abstenció de CiU.

11. APROVAR EL CONTINGUT DEL CONVENI ENTRE EL CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL I L’AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI PER A LA PRESTACIÓ D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA, EXPEDIENT TC301-2016-000083 DE SERVEIS TERRITORIALS.
Primer. Aprovar el contingut del conveni entre el Consell Comarcal del Vallès Oriental i l’ajuntament de Caldes de Montbui per a la prestació d’assistència tècnica.


Segon. Facultar el senyor Alcalde per a la signatura d’aquest conveni.


Tercer. Preveure en el pressupost municipal de 2017 consignació pressupostària suficient per atendre les obligacions derivades d'aquest conveni.


Quart. Trametre còpia d’aquest conveni signat al Consell Comarcal del Vallès Oriental.


Cinquè. Notificar aquest acord als interessats.


Sisè. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.


Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest acord, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos.


El punt s’aprova amb els vots a favor d’ERC, SC, PSC, UPC i PPC i l’abstenció de CiU.

12. DONAR CONFORMITAT A LA SOL.LICITUD DEL CONSELL D’ADMINISTRACIÓ DE L’EMPRESA GESTIÓ MUNICIPAL DE SERVEI, SA (GMSSA) D'ACTUALITZACIÓ DE LA TARIFA DE PREUS DEL SUBMINISTRAMENT DE L’AIGUA A CALDES DE MONTBUI PER L'ANY 2017.
Retirat de l'ordre del dia.

13. DONAR COMPTE DE L’ACORD DE LA JGL DE DATA 15 DE NOVEMBRE DE 2016, CORRESPONENT A L’APROVACIÓ DEL CÀLCUL DELS COSTOS EFECTIUS DELS SERVEIS DE L’EXERCICI 2015. EXPEDIENT NÚMERO 81/2016 D'INTERVENCIÓ.
Únic. Restar assabentats de l’acord de la Junta de Govern Local del 15 de novembre de 2016 pel qual es va resoldre aprovar el càlcul dels costos efectius dels serveis de l’exercici 2015 de les entitats que formen la Corporació Local, el qual s'ha transcrit anteriorment.

14. CONEIXEMENT DE COMUNICACIONS OFICIALS I CONEIXEMENT DE DECRETS D'ALCALDIA.
Des del número 000572, de data 16 de novembre de 2016, fins al número 000635, de data 1 de desembre de 2016.

Darrera actualització: 27.01.2017 | 11:42