Aquest dimarts al matí s’han fet les gravacions del nou material audiovisual que, amb l’actor Ivan Labanda com a protagonista, serviran per promocionar la vila termal
La Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Caldes de Montbui vol engegar una nova companya de promoció turística de la vila termal i per això ha encarregat la producció de nou material audiovisual. La productora calderina Uniunfandos és l’encarregada de fer realitat aquest projecte que té com a idea central ser un fals documental, en clau d’humor, enregistrat per un turista anglès que interpreta l’actor Ivan Labanda.
Aquest projecte és una iniciativa que es va acordar en la darrera Taula de Turisme (sector turístic privat) i que sorgeix dels pressupostos participatius de l’Ajuntament. L’objectiu és crear una campanya que es difongui principalment per les xarxes socials i, més endavant, per televisió.
Amb guió del també calderí Jordi Graví, la producció s’ha rodat ja aquest dimarts 31 de gener a diverses localitzacions de la vila termal com la Font del Lleó, les Termes Romanes, el Safareig de la Portalera, les Hortes de Baix o els Banys Termals “El Safareig”.El fals documental resultant del projecte, que es podrà difondre íntegre o en petites peces, està previst que es pugui presentar a la primavera.