La Sol·licitud General virtual i el certificat digital idCAT que us poden fer a l’OAC us permeten iniciar qualsevol tràmit des d’Internet. L’Ajuntament us anima a estalviar viatges i temps
L’Ajuntament de Caldes de Montbui convida a la ciutadania calderina a connectar amb l’Administració Electrònica, que li permetrà iniciar els tràmits de l’administració pública per Internet.
En el cas de l’administració local, l’Ajuntament informa que tots els tràmits es poden iniciar a través de la Sol·licitud General virtual. A més, atès que l’Administració Electrònica requereix certificat digital, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania és entitat de registre idCAT: veniu amb el DNI i sortireu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania amb la firma digital que us permetrà tramitar per Internet.
Voleu saber més? Consulteu el material editat per l’Ajuntament de Caldes de Montbui per acostar la població a l’administració virtual.
www.caldesdemontbui.cat/tramits