Es celebra la cinquena edició del Ral·li Internacional d'Autobusos Clàssics Barcelona - Caldes de Montbui
Aquest diumenge 1 de juny es celebrà la cinquena edició del Ral·li d’Autobusos Clàssics Barcelona - Caldes de Montbui; fruit dels esforços conjunts de l’empresa Sagalés, la Fundació TMB, Transports de Barcelona i l’Associació per a la Recuperació i Conservació d’Autobusos (ARCA).
A les 13 h i seguint l'horari previst va arribar la caravana d'autobusos a Caldes, després del seu recorregut de 40 quilòmetres des de la Pl. Espanya de Barcelona. Els vehicles van estacionar i restar exposats a la Pl. de l'Església i l'Avinguda Pi i Margall. Des del dissabte a la tarda esperaven concentrats a l'Avinguda Maria Cristina de Barcelona on també s'hi estava l'estand de Promoció Turística de Caldes.
Al Ral·li hi van participar un bon grapat de vehicles històrics restaurats de diferents èpoques; algunes veritables joies com un Hispano Suiza del 1925, un Ford AA del 1929, un Chevrolet de l'any 1928 o el Dodge de 1940.
A l'acte de presentació del Ral·li, que va tenir lloc a Caldes el passat dimarts, tant el director-gerent de l'empresa Sagalés, Francesc Sagalés, com Marcel Estadella, president d'ARCA van mostrar la seva satisfacció per la consolidació de la cita i el seu entusiasme i implicació per difondre un patrimoni històric, cultural i social, lligat al transport col·lectiu de passatgers, que és també memòria viva de moltes persones.
L'alcalde, Jordi Solé va expressar la felicitació als organitzadors per haver aconseguit arribar a la cinquena edició d'un esdeveniment tan original i innovador, molt lligat a Caldes, “...que promou la recuperació del patrimoni , de la memòria i fomenta valors de la mobilitat col·lectiva”
Més informació:http://www.busclassic.com/