Aquest dijous al matí l'alcalde Jordi Solé i el regidor de Turisme Pep Gaspar han presentat públicament la nova marca turística de Caldes de Montbui; la imatge que representarà la vila termal dins i fora del municipi. La marca turística parteix de la imatge de la caldera com a símbol local de la vila ja que en surt el fum de l'aigua calenta de Caldes.
Tal com ha explicat el regidor, la idea que es vol transmetre amb aquesta imatge és la que tenim del poble de Caldes, una vila on, igual que a la caldera, tot hi bull i tot hi cap. Aquesta és la identitat de Caldes de Montbui, una vila rica en tots els aspectes: cultura, patrimoni, gastronomia, història... A més, el tractament que s'ha fet de la caldera i del nom de la vila és dinàmic, viu i fresc tal com és la nostra vila i conté els colors que ens caracteritzen: el vermell roent de l'escalfor de l'aigua i el marró de la terra.El regidor Pep Gaspar ha volgut destacar que "portem mesos treballant conjuntament amb el sector turístic aquesta marca que presenta un símbol clar i propi del municipi: la caldera".
Caldes de Montbui, el poble que bullL'alcalde ha afirmat que "per ser presents al món hem de tenir una identitat i una personalitat pròpies i això és el que volem fer amb la marca, donar a conèixer a fora la nostra identitat".
L'alcalde també ha explicat que acompanyant a aquesta nova imatge hi ha dos eslògans. El primer, el més senzill, s'utilitzarà per a la promoció externa; "El poble que bull". Però la nova marca turística també neix amb l'objectiu de fer poble i per això el segon eslògan és "El poble que vull".
El sector turístic de la vila ha seguit l'evolució d'aquest projecte, va validar el mes de novembre la proposta de marca turística que servirà tant per la projecció exterior de la vila com per la comunicació interna i ha estat present avui a la presentació pública. Així doncs, per exemple, els vehicles municipals lluiran la marca en forma d'adhesius i els ciutadans també en podran tenir. A l'exterior, la nova imatge servirà per identificar Caldes de Montbui en totes les iniciatives de promoció. A més, la nova marca turística s'utilitzarà en tots els elements de comunicació municipals com ara fullets, pàgines web, cartells, fires i festes, etc.
Justament en acabar la presentació, l'alcalde i el regidor han enganxat els primers adhesius de la marca turística a un vehicle municipal i a un taxi de la vila.