El Ple se celebrarà el dijous 19 de desembre, a les 19 h, presencialment a la Casa Consistorial. Podeu enviar preguntes mitjançant un formulari a través del web de l’Ajuntament
Podeu seguir-lo en línia a Ràdio Caldes -107,8 FM i també al canal de Youtube de l’Ajuntament
L’Ajuntament ha habilitat un formulari de preguntes que la ciutadania podrà enviar a membres de la corporació durant la celebració de les sessions del Ple de l’Ajuntament. Aquest formulari complementa altres vies de participació que són: via registre telemàtic a través del tràmit de sol·licitud general o presencialment (assistint a la celebració del Ple).
La ciutadania podrà preguntar des de l’inici de la sessió plenària fins la fi del punt de Precs, preguntes i interpel·lacions. L’ús d’aquest formulari està supeditat a les següents condicions:
Podeu accedir al formulari a través d’aquest enllaç
El Reglament Orgànic Municipal regula, en l’article 108è, que totes les persones físiques o jurídiques tenen dret a intervenir en les sessions públiques del Ple. Les intervencions es faran respectant les normes de cortesia i, en cap cas, s’admetran paraules ofensives o injurioses contra l’Ajuntament o qualsevol dels seus membres, altres Administracions Públiques o Institucions Públiques o qualsevol altre persona o entitat.
L’Ajuntament us recorda que podeu seguir el Ple en línia, a Ràdio Caldes: www.radiocaldes.cat -107,8 FM i també al canal de Youtube de l’Ajuntament.
Consulteu l’ordre del dia en el document adjunt i accediu a la Sala de Plens Virtual.
Perfils, etiquetes i/o enllaços d’interès:
@RadioCaldes