Dos esfondraments que han afectat el clavegueram obliguen a endarrerir les tasques d'asfaltat de carrers que s'estan fent al municipi i que continuaran durant la propera setmana
Els esfondraments que van tenir lloc als carrers Avel·lí Xalabarder (entre Montserrat i Alfons Solà) i el passatge Montserrat han obligat a endarrerir les tasques d'asfaltat que s'estan fent aquest febrer. Els incidents han afectat la xarxa de clavegueram i s'estan fent les reparacions.
L'Ajuntament preveu que durant la setmana que ve es pugui fer la intervenció de l'entorn de l'Escola Montbui que haurien d'haver acabat aquesta setmana. També la previsió de pluges per als propers dies podria afectar els terminis d'execució.
Informació publicada el passat 16 de febrer