La Regidoria de Comerç i Consum de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, en col•laboració amb la UCIC i la Cooperativa 70, organitza el proper dilluns 10 de novembre al local social de la Cooperativa 70 i seu de l'OMIC (Font i Boet, 7) una sessió informativa sobre l'adhesió a la Junta Arbitral de Consum del comerç. L'acte comptarà amb la participació de la regidora de Comerç i Consum, Ma Helena Poch, i anirà a càrrec d'un tècnic de consum de l'Agència Catalana de Consum.
L'objectiu d'aquesta xerrada és que els assistents, principalment comerciants, puguin rebre tota la informació necessària sobre la Junta Arbitral de Consum i puguin valorar la seva adhesió a aquest organisme.
Les persones interessades en assistir a aquesta sessió informativa han de confirmar la seva assistència a la Regidoria d'Indústria, Comerç i Consum, als telèfons 93 862 70 25 / 93 865 56 56 o a l'adreça electrònica fomenteconomic.cm@caldesdemontbui.cat.
La Junta Arbitral de ComsumLa Junta Arbitral és un organisme administratiu adscrit a l'Agència Catalana del Consum i al Departament d'Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya que s'encarrega de tramitar les reclamacions que plantegen els ciutadans arreu de Catalunya quan es senten perjudicats a conseqüència de la compra d'un producte o de la prestació d'un servei.
Els comerços tenen una necessitat de millora per tal de poder estimular i conservar la fidelitat del client ja que un client descontent genera una cadena de clients insatisfets, i això pot comportar perjudicis en l'activitat comercial. Davant d'aquest fet, l'adhesió a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya dóna una imatge de seriositat, credibilitat i professionalitat que consolida l'actitud del client envers el comerç adherit.
L'adhesió a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya es fa patent per mitjà d'un distintiu oficial d'adhesió, que pot ser col•locat en un lloc destacat de l'establiment i ser usat en la publicitat, factures i documentació de l'empresa. Aquest distintiu representa un signe de confiança i un avantatge competitiu, que posa de manifest un plus de servei i un factor de qualitat i de professionalitat.