L'Ajuntament convoca aquestes sessions per tal de resoldre dubtes freqüents entre persones que aposten per l'autoocupació
Aquest matí s'ha celebrat el tercer Seminari de Generació d'Idees i Creació d'Empreses amb la participació de 12 persones interessades en resoldre dubtes que es plantegen alhora de tirar una empresa endavant. Durant el matí, els participants han rebut materials i respostes teòriques les següents qüestions: "com es generen les idees empresarials", "perquè unes idees tenen èxit i altres no" i "com avaluar una idea empresarial".
Tot seguit han rebut la visita d'una emprenedora que ha dut a terme el seu projecte amb èxit. En aquesta edició ha estat Gemma Lloveres, qui dirigeix un comerç al detall (sabateria infantil) encara incipient, però que incorpora tots els elements que les persones emprenedores han de tenir en compte per posar en marxa un projecte de negoci. Gemma Lloveres ha explicat, com i quan li va sorgir la idea i quins són els entrebancs que està trobant en el camí.
Entre els assistents, hi havia persones interessades en negocis del sector de la restauració i del comerç, en perruqueries, en consultories, en electrònica i en tasques d'interès social, de salut i de serveis a domicili, entre altres.
El contingut dels seminarisL'Ajuntament de Caldes de Montbui amb el suport del Servei de Creació d'Empreses de la Generalitat de Catalunya i l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona, celebra la tercera edició del Seminari de Generació d'Idees i Creació d'Empreses.
Els Seminaris de Generació d'Idees i Creació d'Empreses estan destinats a resoldre els dubtes que es pugui plantejar la persona emprenedora i tenen tres formats diferents en funció del públic objectiu al que es dirigeixen (escoles, universitats o públic en general). El que s'ha celebrat a Caldes de Montbui aquest matí s'adreçava a públic en general, per això inclou la part teòrica i la intervenció d'una persona que pot parlar d'un cas pràctic. A més, les persones participants reben documentació i materials relatius als diferents aspectes teòrics i pràctics analitzats en la sessió.