L’OAC 360º us ajuda a la tramitació electrònica també per les tardes

Dijous, 11 de març de 2021

L’OAC 360º és el servei d’assistència ciutadana que dona suport personalitzat en la tramitació electrònica. L’horari d’atenció és de 8 a 20 h, excepte festius i vigílies. Consulteu com accedir-hi.

L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.

El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).

Com accedir al servei OAC36º: www.caldesdemontbui.cat/oac360

  • Telèfon 93 865 14 40

De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius i vigílies de festes de Nadal). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.

Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.

  • Truca’m”

Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. https://callme.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/5/create/35


 

Darrera actualització: 11.03.2021 | 12:18