L’OAC 360º és el servei d’assistència ciutadana que dona suport personalitzat en la tramitació electrònica. L’horari d’atenció és de 8 a 20 h, excepte festius i vigílies. Consulteu com accedir-hi.
L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.
El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).
Com accedir al servei OAC36º: www.caldesdemontbui.cat/oac360
Telèfon 93 865 14 40
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius i vigílies de festes de Nadal). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.
oac360@caldesdemontbui.cat
Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.
“Truca’m”
Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada. https://callme.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/5/create/35