Més de quatre-centes persones participen al sorteig de llibres de la campanya “Rasca i guanya digital” de Sant Jordi

Divendres, 26 d’abril de 2024

432 persones han participat al sorteig de la campanya de dinamització comercial Shop in Caldes “Rasca i guanya digital” de Sant Jordi, per promocionar el comerç de proximitat i la lectura

Per participar a la campanya, que ha lliurat un total d’11 llibres, un per cada dia de la campanya i un lot final, s’havia d’escanejar els codis QR dels establiments de Shop in Caldes

Prop de 1500 persones han accedit a informar-se sobre la campanya que permet de manera àgil i sostenible, la participació, sense malbaratament de material gràfic

La majoria de participants del sorteig són locals, de Caldes de Montbui (un 85%) i un 6% de Sant Feliu de Codines. Fora d’aquesta àrea, un 0,75% correspon a persones de Barcelona, un altre 0,75% de Badalona i un altre 0,75% de Madrid. Per comarques, més del 90% de la procedència correspon al Vallès Oriental, gairebé un 5% al Maresme, un 1,5% al Vallès Occidental.

El premi a la participació a la campanya ha estat el sorteig diari d’un llibre, del 16 al 23 d’abril i el sorteig d’un lot de tres llibres, el 24 d’abril, entre les persones participants que no havien obtingut cap altre premi

Els llibres que han guanyat les persones participants són: Una ombra blanca (dimarts 16), Ales de sang (dimecres 17), Estimada gris (dijous 18), La puresa de l'engany (divendres 19), Història d’un piano (dissabte 20), Torna a estimar el teu caos... (diumenge 21), Un animal salvatge (dilluns 22) i L’hereva del mar (dimarts 23). El lot de llibres final del dia 24 incloïa els títols El miratge, Confeti i La germandat de l’àngel caigut.

Gairebé totes les persones premiades ja han passat per La Piqueta a recollir el llibre que els ha tocat en fer-se el sorteig diari de participants i el sorteig del lot de llibres, fet entre el total de participants que no han obtingut cap premi diari.

Les persones guanyadores han mostrat la seva satisfacció i agraïment en recollir el premi del llibre i lot de llibres, que han estat lliurats junt amb un punt de llibre, amb el motiu de la campanya.

“Rasca i guanya digital” per Sant Jordi” una campanya de Shop in Caldes per promocionar el comerç de proximitat i la lectura

Tothom qui ha volgut ha pogut participar en aquest concurs escanejant els codis QR que hi ha als establiments adherits a Shop in Caldes. També s’ha pogut participar a través dels enllaços difosos per les xarxes socials dels comerços.

Per optar a un dels premis diaris, calia rascar digitalment la butlleta que apareixia als telèfons mòbils de les persones usuàries. Es podia participar tantes vegades com es volia i entre totes les persones participants, el sistema cada dia escollia un nom guanyador. I les participants que no havien guanyat cap premi directe entre el 16 i el 23 d’abril, entraven en el sorteig d'un lot de llibres, l’endemà de San Jordi.

La plataforma informàtica ha estat l’encarregada de triar de forma aleatòria la persona guanyadora diària entre totes les que van participar i es van inscriure. El sistema escollia també dues persones de reserva diàries amb la finalitat de resoldre qualsevol incidència que es pogués produir.

Darrera actualització: 2.05.2024 | 13:42