Per una millor atenció a la ciutadania

Dimecres, 5 de novembre de 2014

L'Ajuntament de Caldes de Montbui fa reformes estructurals i de contingut de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania per tal de millorar el primer i principal punt de servei municipal

Entre els mesos d'agost i octubre, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania ha estat objecte de canvis físics, de contingut i de funcionament per tal d'ajustar aquest punt de servei municipal a les necessitats dels centenars d'usuaris que s'hi adrecen setmanalment. Aquests canvis són el punt de partida de tot un procés de renovació i millora de l'oficina situada a la planta baixa de l'Ajuntament, gràcies al qual es convertirà en un punt únic de tramitació i centralització d'informació municipal a disposició de veïns i veïnes.

La primera fase d'aquesta transformació de l'OAC ha consistit en modificar la distribució de l'espai per poder fer una atenció més personalitzada, en introduir un sistema digital de gestió de cues perquè l'usuari sàpiga on s'ha d'adreçar i en incorporar un nou lloc de comandament per una millor organització de les tasques de l'oficina.

En paral·lel, s'està treballant amb la Diputació de Barcelona per convertir aquest espai en el gran portal d'accés a tots els tràmits i la informació que es generen des de l'Ajuntament i els diferents equipaments municipals. Per això s'estan preparant les següents accions:

la revisió a fons del catàleg de tràmits,
la introducció d'indicadors d'avaluació,
la informatització de tots els processos
la potenciació de l'OAC al web municipal
l'adaptació dels protocols d'atenció
la centralització de tots els tràmits en un punt únic

La transformació de l'OAC iniciada aquest agost, doncs, es seguirà fent al llarg dels propers mesos.

Darrera actualització: 5.11.2014 | 12:48