Sessió extraordinària del Ple Municipal

Dilluns, 10 de febrer de 2025

El 12 de febrer, a les 19 h, es farà una sessió extraordinària del Ple. Podeu seguir-lo en línia a Ràdio Caldes -107,8 FM i també al canal de Youtube de l’Ajuntament

 

El proper dimecres 12 de febrer, a les 19 h, es farà una sessió extraordinària amb un únic punt a l’ordre del dia que és el següent:

  • Classificar per odre decreixent les proposicions vàlidament presentades per a la contractació de les obres del projecte de la Rehabilitació de l’antic balneari de Can Rius a Caldes de Montbui (fase 1) i requerir a Natur System SLU la documentació acreditativa per a l’adjudicació del contracte.

Les sessions extraordinàries del Ple no inclouen el punt de precs, preguntes i interpel·lacions.

L’Ajuntament us recorda que podeu seguir el Ple en línia, a Ràdio Caldes: www.radiocaldes.cat -107,8 FM i també al canal de Youtube de l’Ajuntament.

Consulteu l’ordre del dia en el document adjunt i accediu a la Sala de Plens Virtual.

Perfils, etiquetes i/o enllaços d’interès:

@RadioCaldes

 

 

Darrera actualització: 10.02.2025 | 11:50