Demà dia 5 a partir de les 18.30h SSMM d’Orient iniciaran el seu recorregut des de la zona de El Tint fins a la Plaça de la Font del Lleó, on seran rebuts per l’alcalde i autoritats de la vila
Isidre Pineda, regidor de Cultura:
A partir de les 18.30h Caldes de Montbui s’omplirà de màgia durant el recorregut de la cavalcada de Melcior, Gaspar i Baltasar, acompanyats de la seva comitiva, ajudants, animació i alguna que altra sorpresa.
Prèviament, els Mags d’Orient realitzaran una visita a les 16:30h als més grans de la vila a la residència Santa Susanna.
A les 18.30h començarà la desfilada oficial, amb una desfilada de Ses Majestats amb les seves carrosses i acompanyants, que s’iniciarà a la zona de El Tint i acabarà a la plaça de la Font del Lleó de Caldes.
En finalitzar el recorregut seran rebuts de manera oficial per l’alcalde, Jordi Solé, els regidors i autoritats, per fer entrega de les claus mestres per tenir una bona nit a Caldes.
Tot seguit, la comitiva oficial sortirà al balcó de l’Ajuntament de Caldes per adreçar unes paraules a tots els calderins, sobretot els més petits,
Finalment, a les 20h i després dels parlaments, SSMM repartiran regals a tots els nens de la vila a la Plaça Font del Lleó, on podran intercanviar opinions i aquell qui vulgui entregar les cartes.
Es recomana que es segueixin les recomanacions de l’organització i sobretot, les que marca la tradició, per tal que la nit de Reis sigui tan màgica com s’espera.