Decret número 1500/2014, corresponent a l'expedient número SGGE201300074 de l'àrea de Serveis Generals, relatiu a la delegació de la signatura de l'Alcaldia

Divendres, 2 de gener de 2015

En data 5 de desembre de 2014, el senyor Jordi Solé i Ferrando, alcalde president de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, ha dictat el Decret número 1500/2014, corresponent a l'expedient número SGGE201300074 de l'àrea de Serveis Generals, relatiu a la delegació de la signatura de l'Alcaldia, essent el contingut de la seva part resolutiva el següent:

“Primer. Delegar la signatura de l’alcalde relativa a totes les resolucions i actes administratius de les competències que ostenta aquesta alcaldia i que són delegables d’acord amb l’article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, a favor del senyor Vicenç Personat Pallarès, 1r tinent d’alcalde.

Segon. A títol merament enunciatiu i que s’haurà d’ampliar amb altres documents que sorgeixin de la delegació de l’apartat anterior, el senyor Vicenç Personat Pallarès signarà per delegació els documents següents:

a) Documents amb signatura d’alcaldia segons les Àrees de l’Ajuntament:

Àrea de Serveis Generals:

  • Aprovar la iniciació dels expedients de contractació.
  • Resolució relativa a la sol·licitud d’accés a la informació de regidors/es de l’ajuntament.
  • Aprovació i signatura de convenis i contractes.
  • Nomenament de Secretari i/o Interventor accidental.
  • Resolució d’atorgament de permís/llicències a favor de personal de l’ajuntament.
  • Resolució relativa a les sol·licituds de petició de fons d’acció social dels empleats de l’ajuntament.
  • Relatiu al pagament i a la justificació de despeses per la Inscripció i/o l’Assistència a cursos, jornades, seminaris.
  • Relatiu a l’autorització d’assemblees convocades pel Comitè d’Empresa i la Junta de Personal de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.
  • Delegar la facultat per autoritzar i celebrar matrimonis civils en un regidor o regidora d’aquest Ajuntament.
  • Resolució d’Al·legacions i Recursos de Reposició de qualsevol resolució o acord de l’Ajuntament.
  • Resolució relativa a l’embargament salarial del personal de l’Ajuntament.
  • Resolució de contractació, pròrroga i/o modificació de la contractació de personal de l’ajuntament.
  • Resolució relativa a l’aprovació de les variacions de nòmina de cada mes del personal al servei de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.
  • Resolució relativa a l’abonament de les indemnitzacions dels/les regidors/es i l’alcalde de l’Ajuntament, per les assistències als Plens, Comissions de Coordinació i Planificació de cada mes.
  • Autorització de serveis extraordinaris.
  • Aprovar les bases reguladores i la convocatòria per cobrir places de l’Ajuntament.
  • Resolució d’aprovació de la llista d’aspirants admesos/es i exclosos/es, composició del Tribunal i la data, l’hora i el lloc de la selecció per cobrir una plaça de l’Ajuntament; i el nomenament de funcionari/a per haver superat la selecció.
  • Establiment dels Calendaris laborals anuals.
  • Resolució de reclamacions de responsabilitat patrimonial:
  • Instruir el procediment de responsabilitat patrimonial i designar instructor i secretari de l’expedient.
  • Posar de manifest a la persona interessada que disposa d’un termini per poder formular al·legacions i se li comunica quins són els documents obrants a l’expedient.
  • Resolució expressa.
  • Resolució de recurs de reposició, si escau.
  • Resolucions sobre llicència per a la Tinença i conducció d’animals potencialment perillosos:
  • Incoar expedient i nomenar instructor i secretari.
  • Resolució expressa.
  • Resolució de recurs de reposició, si escau.
  • Aprovar la pròrroga de la pòlissa de Responsabilitat civil i patrimonial, de la qual és prenedora l’Associació Catalana de Municipis i Comarques.
  • Aprovar l’aportació econòmica anual a favor del Jutjat de Pau de Caldes de Montbui.
  • Aprovar l’aportació econòmica anual a favor de les entitats, consorcis, associacions i altres, a les quals l’ajuntament hi està adherit.
  • I altres resolucions vinculades amb l’àrea de serveis generals.

Àrea de Serveis Econòmics:

  • Aprovar la iniciació dels expedients de contractació.
  • Aprovar les relacions de factures de l’Ajuntament.
  • Aprovar les ordres de pagament.
  • Aprovar les modificacions de crèdits pressupostaris (aprovades per decret).
  • Aprovar la compensació de deutes i crèdits entre un tercer i l’Ajuntament.
  • Aprovar la revisió dels imports per a l’exercici dels contractes d’arrendament que té subscrits l’Ajuntament.
  • Aprovar la liquidació a altres Ajuntaments dels serveis prestats en concepte de retirada de vehicles -grua-.
  • Aprovació de baixes i modificacions de tributs.
  • I altres resolucions vinculades amb l’àrea econòmica que siguin delegables.
  • No es delega la signatura de l’aprovació de la liquidació del pressupost, la concertació d’operacions de crèdit, la proposta d’aprovació o modificació de les ordenances fiscals i la proposta de l’aprovació del pressupost inicial.

Àrea de Serveis Personals:

  • Aprovar la iniciació dels expedients de contractació.
  • Aprovar la resolució relativa a l’autorització de la realització d’alumnes per a pràctiques.
  • Aprovar la resolució relativa a l’adjudicació d’una parcel·la d’horts domèstics.
  • Aprovar la resolució relatiu a l’Alta, Baixa o Transmissió de la titularitat d’una parada del mercat setmanal.
  • Aprovar l’aportació municipal a favor dels diferents centres educatius de Caldes de Montbui.
  • Aprovar la concessió d’ajuts econòmics per urgència social.
  • I altres resolucions vinculades amb l’àrea de serveis personals.

Àrea de Serveis Territorials:

  • Contractació i concessions de tota classe per una quantia inferior a 50.000 euros, IVA inclòs.
  • Requeriment de documentació justificativa al licitador de l'oferta més avantatjosa que es regula a l'article 146 de l'actual redacció del Text refós de la Llei de contractes del sector públic
  • La disposició de despeses en aquells assumptes en què sigui competent l'alcalde per a la contractació, d'acord amb l'apartat primer, i de conformitat amb les bases d'execució del pressupost.
  • L'aprovació de factures i certificacions d'obres, per import inferior a 50.000 euros, inclòs IVA.
  • Llicències d'obres menors.
  • Llicències sol·licitades per companyies de serveis.
  • Llicències de gual.
  • Les activitats subjectes al règim de comunicació prèvia.
  • Els canvis de nom de llicències d'activitats.
  • Incoació i impuls, fins a la seva resolució, dels expedients d'ordre d'execució.

Àrea de Seguretat Ciutadana (Policia):

  • Aprovar la iniciació dels expedients de contractació.
  • Aprovar la resolució per a la destrucció i la sol·licitud de baixa de vehicles a la Prefectura Provincial de Trànsit.
  • I altres resolucions vinculades amb l’àrea de seguretat ciutadana.

Resolucions comunes de les diferents àrees:

  • Resolució de concessió de Bestretes de caixa puntual, de caixa fixa o extraordinàries per pagaments de les activitats de diferents Regidories.
  • Resolució de justificació de Bestretes.
  • Relatiu a l’aprovació de Pagaments a Justificar per l’organització d’activitats.
  • Sol·licitud de subvencions i ajuts econòmics.
  • Acceptació i justificació de subvencions i ajuts concedits per altres Institucions i Organismes a l’Ajuntament.
  • Aprovar la resolució relativa al pagament i a la justificació de despeses de desplaçaments de càrrecs electes i de personal.

b) L’expedició dels certificats de serveis prestats i d’aquells certificats que essent relatius a la prestació de serveis del personal al servei de l’Ajuntament de Caldes de Montbui abastin també aspectes i/o explicitacions derivades de la funcionalitat en els llocs de treball ocupats i que requereixin l’emissió d’informes per part dels responsables dels corresponents serveis municipals.

c) L’expedició d’actes de presa de possessió dels funcionaris.

Tercer. Acordar que la materialització d'aquestes delegacions exigirà que, prèviament a la signatura delegada, es faci constar l'autorització del titular delegant, amb la indicació: "Per delegació de signatura, Decret ..../2014, de dia de mes”, la qual quedarà de la manera següent:

El tinent d’alcalde,

Nom i cognoms
Per delegació de signatura
Decret ..../2014, de dia de mes.

Quart. El regidor delegat haurà de comunicar a l’Alcaldia qualsevol incidència o circumstància que impedeixi l’exercici de la delegació autoritzada en aquesta resolució.

Cinquè. Comunicar la present resolució al senyor Vicenç Personat Pallarès i als caps d'àrea de l'Ajuntament.”

La qual cosa es fa pública per al coneixement general.

Data oficial de publicació: CATCert

Darrera actualització: 2.01.2015 | 11:45