Decret d'Alcaldia número 000162/2016, relatiu a l'autorització de compulses de documents

Dimecres, 13 d’abril de 2016

Es fa públic que l'alcalde de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, en relació amb l'expedient administratiu G1418-2015-000029 de Serveis Generals, relatiu a l'autorització de compulses de documents, ha dictat el Decret número 000162/2016, en data 21 de març d'enguany, del qual es transcriu la part resolutiva següent:

“Primer. Autoritzar la realització de la signatura de compulses de documents a favor de la senyora Rosa Pérez Moreda, pel que fa a la documentació de la qual conegui o hagi de conèixer per raó dels tràmits administratius que es realitzen des de l'Oficina Local d'Habitatge de Caldes de Montbui.

Segon. Autoritzar la realització de la signatura de compulses de documents a favor de la senyora Yolanda Santamaría Torres, pel que fa a la documentació de la qual conegui o hagi de conèixer per raó dels tràmits administratius que es realitzen des dels departaments de Secretaria General, Tecnologies de la Informació i Arxiu municipal.

Tercer. Fer constar a tots els documents que es formalitzin per la funcionària delegada que actua per delegació de la secretària general.

Quart. Comunicar aquest decret a les persones interessades, als delegats de personal de l’Ajuntament, i publicar-lo al Tauler d’anuncis de la Corporació i a la pàgina web de l’Ajuntament, per al general coneixement.”

Data oficial de publicació: CATCert

Darrera actualització: 13.04.2016 | 08:51