Es fa públic que en data 27 de gener de 2017, l'alcalde de l'Ajuntament de Caldes de Montbui ha dictat el Decret número 000049/2017, pel qual ha resolt el següent:
"Primer. Deixar sense efectes l’autorització de la delegació de la signatura dels Certificats relacionats amb el Padró d'Habitants, tant l'actual com l'històric, atorgada mitjançant el Decret d’Alcaldia número 000634/2015, de data 15 de juny de 2015, a favor del senyor David Través Ambrosio, assumint-la des de la data de la signatura d’aquest decret l’Alcaldia.
Segon. Fer públic aquest Decret al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament i al tauler d’anuncis de la corporació, en compliment del que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i comunicar-la a totes les Àrees, departaments i serveis de l'Ajuntament.
Tercer. Notificar aquest decret al senyor David Través Ambrosio i a la cap del departament de l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
Quart. Contra aquest acte administratiu que és definitiu en via administrativa podeu interposar en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest decret, recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona.
Tanmateix, podeu interposar contra aquest acte administratiu recurs de reposició atès l’article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest decret, i contra la seva resolució i en el termini de dos mesos recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius. En el supòsit que no es dictés resolució expressa en el termini d’un mes s’entendrà expedita la via contenciosa durant sis mesos."