En relació amb l’expedient número G14102016000069, relatiu a l'aprovació de l'Ordenança Municipal de Transpariència i Administració Electrònica de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, el Ple de l’Ajuntament, en la sessió del dia 28 d'abril de 2016, va aprovar el següent:
«Primer. Aprovar inicialment l’”Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica» de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, i que s’adjunta a l’expedient administratiu.
Segon. Sotmetre a informació pública el present expedient i el text de l’Ordenança per termini de trenta dies hàbils, per tal que s’hi puguin presentar al•legacions, reclamacions o suggeriments, mitjançant la inserció de l’anunci corresponents al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la web municipal. El termini d’informació pública començarà a comptar des de l’endemà de la darrera de les publicacions oficials esmentades.
Tercer. Disposar que, si no s’hi formula cap al•legació, reclamació o suggeriment durant el termini d’informació pública i d’audiència als interessats, l’Ordenança que ara s’aprova inicialment, es considerarà, de forma automàtica, aprovada definitivament sense necessitat de cap tràmit ulterior.
Un cop aprovada definitivament, l’Ordenança íntegra es publicarà Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la web municipal, així com també una referència al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Quart. Donar trasllat, de l'acord definitiu de l'ordenança i la còpia íntegra i fefaent d'aquesta, a l'Administració de l'Estat i de la Generalitat de Catalunya en el termini màxim de quinze dies, i l'Ordenança entrarà en vigor quan s'hagi publicat íntegrament el seu text al Butlletí Oficial de la Província i hagi transcorregut el termini de quinze dies hàbils previst a l'article 56.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.»
Per la qual cosa es fa públic per al coneixement general.