Es fa públic que l'alcalde de l'Ajuntament de Caldes de Montbui, en relació amb l'expedient administratiu G1418-2015-000029 de Serveis Generals, relatiu a l'autorització de compulses de documents, ha dictat el Decret número 000301/2016, en data 31 de maig d'enguany, del qual es transcriu la part resolutiva següent:
“Primer. Autoritzar la realització de la signatura de compulses de documents que han estat requerits per aquest Ajuntament a favor del senyor Vicenç Conejos Sáez, pel que fa a la documentació de la qual conegui o hagi de conèixer per raó dels tràmits administratius que es realitzen des de l'àrea de Serveis Territorials.
Segon. Fer constar a tots els documents que es formalitzin pel funcionari delegat que actua per delegació de la secretària general.
Tercer. Comunicar aquest decret a les persones interessades, als delegats de personal de l’Ajuntament, i publicar-lo al Tauler d’anuncis de la Corporació i a la pàgina web de l’Ajuntament, per al general coneixement.”