L'Arxiu Municipal és un servei de l'Ajuntament que s'encarrega de la gestió, tractament i custòdia de la documentació generada per part de l'Ajuntament de Caldes de Montbui en l'exercici de les seves activitats. Alhora facilita a la ciutadania la consulta i la reproducció de la documentació custodiada, així com la protecció i difusió del patrimoni documental.
L'Arxiu Municipal està format per l'Arxiu Administratiu, on s'hi ubica la documentació generada per l'Ajuntament als darrers 30 anys, i l'Arxiu Històric, on podem trobar la resta de documentació municipal (s. X-1987) i les donacions de fons documentals fetes a l'Ajuntament.
L’Arxiu Municipal també ofereix a la ciutadania el servei d’assistència i assessorament a l’accés a la documentació i informació pública, tant a la documentació i informació administrativa com a la documentació històrica.
A tota la ciutadania.
Arxiu Administratiu
Arxiu Històric
La reproducció de documentació comporta un cost. Accedeix a la Taxa per expedició de documents administratius.
Serveis Generals. Arxiu Municipal.
Regidoria de Govern Obert i Atenció Ciutadana i Regidoria de Patrimoni i Memòria Local