L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.
El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.
Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.
Omplint aquí el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada o clicant a la icona.