Aquest formulari complementa la possiblitat de formular preguntes per part de la ciutadania a membres de la corporació durant la celebració de les sessions del Ple de l'Ajuntament existents, que són: via registre telemàtic a través del tràmit Sol·licitud General o presencialment (assistint a la celebració del Ple). El seu ús està supeditat a les següents condicions:
- Es poden enviar preguntes de temes relacionats o no amb els punts que es tracten a la sessió plenària
- Les preguntes han de ser enviades en el període comprès des de l'inici del Ple fins a la fi del punt Precs, preguntes i interpel·lacions. Un cop comencin les preguntes del públic que assisteix a la sessió no es farà la recepció de més preguntes formulades telemàticament.
- Cal indicar la formació política o càrrec electe a qui s'adreça la consulta
- És obligatori complimentar tots els camps del formulari
- L'espai de la consulta no ha d'excedir els 500 caràcters
- La vostra pregunta pot ser atesa en la sessió plenària en curs o en la següent sessió si es requereix temps per preparar i documentar la resposta.
Per preguntes que requereixen adjuntar documentació o altres aspectes als quals no doni resposta aquest formulari, feu servir el tràmit Sol·licitud General.
Els camps marcats amb un asterisc (*) són obligatoris.
Per tal de realitzar la petició, necessitem el vostre consentiment exprés i, per tant, caldrà que marqueu la casella “SÍ, DONO EL MEU CONSENTIMENT”.
Abans de prestar el vostre consentiment cal que llegiu la informació de protecció de dades següent:
Responsable:
Ajuntament de Caldes de Montbui Adreça: Plaça de la Font del Lleó, 11, 08140 Caldes de Montbui Telèfon: 93 865 56 56 Correu electrònic: caldesm@caldesdemontbui.cat
Finalitat:
Legitimació:
Destinataris:
Exercici de drets:
Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació en el tractament de les vostres dades a través de la seu electrònica.
Més Informació: