Arxiu Municipal

L'Arxiu Municipal és un servei de l'Ajuntament que s'encarrega de la gestió, tractament i custòdia de la documentació generada per part de l'Ajuntament de Caldes de Montbui en l'exercici de les seves activitats. Alhora facilita a la ciutadania la consulta i la reproducció de la documentació custodiada, així com la protecció i difusió del patrimoni documental.

L'Arxiu Municipal està format per l'Arxiu Administratiu, on s'hi ubica la documentació generada per l'Ajuntament als darrers 30 anys, i l'Arxiu Històric, on podem trobar la resta de documentació municipal (s. X-1987) i les donacions de fons documentals fetes a l'Ajuntament.

L’Arxiu Municipal també ofereix a la ciutadania el servei d’assistència i assessorament a l’accés a la documentació i informació pública, tant a la documentació i informació administrativa com a la documentació històrica.

A qui es dirigeix? 

A tota la ciutadania.

Contacte

Arxiu Administratiu

Arxiu Històric

  • Adreça: Carrer Santa Teresa 3-5 (edifici de la Biblioteca Municipal -1), Caldes de Montbui
  • Telèfon: 93 862 67 56
  • Horaris: Cal demanar cita prèviaDimecres de 10 h a 13 h i dijous de 15.45 h a 18 h
  • Correu electrònic: arxiu@caldesdemontbui.cat

Tràmits 

Cost

La reproducció de documentació comporta un cost. Accedeix a la Taxa per expedició de documents administratius.

Àrea responsable

Serveis Generals. Arxiu Municipal.

Regidories responsables

Regidoria de Govern Obert i Atenció Ciutadana i Regidoria de Patrimoni i Memòria Local

Darrera actualització: 31.05.2023 | 11:15